Mijn baas heeft aangeboden om mijn auto op te knappen, grotendeels mag ik dit zelf doen als ik dit kan (na uitleg).
Veel krassen en deuken had ik over mijn gehele auto en roest! Daarom vroeg mijn baas of ik niet liever de GEHELE auto opnieuw zou willen laten spuiten, dat was natuurlijk direct een JA!

Eind volgende week is mijn auto klaar als het goed is.
Begin deze maand voor de renovatie.
[ external image ]
Dit stuk uitgedeukt, roest verwijderd, geschuurd en afgeplakt.
[ external image ]
Een paar weken terug...
[ external image ]
Na het plamuren van een gedeelte.
[ external image ]
Deuken en roest

[ external image ]
Uitgedeukt, geschuurd, geplamuurd en weer geschuurd.
[ external image ]
Of dat alles nog niet genoeg gekost heeft (nee, helaas gebeurd dit alles niet gratis). Heb ik deze week een gasinstallatie inlaten bouwen in de kofferbak. Een Vogels-gasinstallatie, van Garage Carbalt in Amsterdam een TOP bedrijf! (Kreeg een geweldige Volvo V70 met 200 PK (automaat) mee als (huur-) leenauto).
Een tank zo groot als maar mogelijk was, was mijn wens. Want ik gebruik de kofferbak toch niet, hoog uit 1 keer per jaar met vakantie. (tsja, ben 17 jaar dus uhh......) In de kofferbak kon uiteindelijk een 100 liter LPG-tank.

[ external image ]
Onder de motorkap is de auto ook geheel onderhanden genomen. Automatisch klepsmeersysteem met verdeling per cilinder heb ik ook laten inbouwen. In de hoop dat de motor dan ook langer meegaat.

[ external image ]
Hier heb ik de LPG vuldop laten plaatsen. Overigens duidelijk zichtbaar dat de bumper nog niet goed vast zit. Auto is in de grondlak van en naar de garage te Amsterdam gereden.

[ external image ]