BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Nieuwe lease bak BMW 116d

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
NatasjavE
Neutraal
Type Auto: BMW 116d

Nieuwe lease bak BMW 116d

Post by NatasjavE »

4 weken terug ging het sein op groen om een nieuwe lease bak uit te zoeken.

Daar had ik niet veel tijd voor nodig het zou of een Audi A3 worden of BMW 1 serie.

En het laat zich makkelijk raden wat het geworden is anders zat ik nu op een ander forum :mrgreen:

Het is geworden een BMW 116d automaat model sportline busines (de corporate lease edition) Alpinnweiss II

Heerlijk compleet bakkie waar ik nog stoelverwarming, lederen bekleding en en de bekende styling 379 17 inch op genomen heb.
Niet de aller snelste maar ik wilde graag 20% bijtelling en het comfort van een automaat daar ik de hele dag in de auto zit.

Het lange wachten is begonnen...ohhh wat zal ik blij zijn als ik die Peugeot 308 achter kan laten.(kreeg ik als "aanloop auto"bij mijn nieuwe werkgever) Week 31 mag ik hem ophalen.

Verder ben ik geen auto kenner en lees hier graag een beetje mee.

Redhead
2e Versnelling
Type Auto: E36 316i 1.9 Aut4 / E28 525e

Re: Nieuwe lease bak BMW 116d

Post by Redhead »

Succes met je Ride :ja:
E36 Compact | 316i 1.9 aut4. [ external image ] | E28 535e '83 Project
Post Reply

Return to “Stel je even voor”