BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

toekomstige veranderingen

Projecten van leden van BMWForum.nl

Moderators: Moderator Team, Service Team

Topic Author
Mr. Ash...
2e Versnelling

toekomstige veranderingen

Post by Mr. Ash... »

Hey mensen ik ben van plan om binnenkort de volgende dingen aan mijn auto te veranderen:

nieuwe grillhouder
schade herstel achterbumper
monteren van booskijker
audio installatie aanpassen en netjes wegwerken
M3 voorbumper
M3 spiegeltjes
side verlichting (amerikaans achtig)

dat was het wel voor voorlopig. Ik ga van de week een 2e versterker halen als alles goed gaat en dan ff kijken hoe ik het mooi erin kan plaatsen, want ik heb een gastank in me auto liggen.

Ikke
3e Versnelling

Post by Ikke »

Vergeet niet de foto's te posten, dan kunnen we ook zien wat er veranderd.

wim325i e36

Post by wim325i e36 »

en,

al wat aan je project gedaan?

k ben benieuwd!!!

groeten,

wim

Topic Author
Mr. Ash...
2e Versnelling

Post by Mr. Ash... »

ik heb er inmiddels een andere radio ingezet. Een oude pioneer DEX-P77R met 3 versterkeruitgangen. ik weet dat ie wat ouder is, maar stukken beter dan die JVC die ik had. Mijn oude radio kon het niet aan en vervormde zo er. Doordat ik dus alleen via versterkers kon luisteren heb ik er een 2e versterker bijgezet van pioneer gewoon een kleine 2 kanaals voor mijn pioneer composetje die aan de voorkant erin zit. ik moet van de week nog ff mijn wisselaar aansluiten( nadat ik die kabel heb gekocht die van mij ligt in 2 stukken) verder heb ik mijn klokje gerepareerd en 2 lampjes vervangen van het klokje en de sigarettenaansteker. Ik ben druk opzoek naar een M3 voorbumper, maar kom hem maar niet tegen. als ik die bumper heb dan ga ik mijn schade herstellen die grillhouder kopen en alles in 1 keer laten spuiten. Mijn booskijkers lat ik dan ook gelijk spuiten. dus tis ff afwachten op die bumper.

dat verhaal van die side-markeringen gaat niet door, want een neef van me had t ook gedaan en die heeft dus twee weken geleden alles ter plekke moeten doorknippen. Hij werd aangehouden en t mag blijkbaar alleen als t orgineel is en niet achteraf gemonteerd is. Hij mocht kiezen of aller er ter plekke uit rukken of alle draadjes doorknippen. hij heeft ook nog een boete gehad hoorde ik later hoe hoog die was weet ik niet.

Ik ga het gewoon met reflectoren doen witte en rode en die netjes in de stootlijsten wegwerken.

Topic Author
Mr. Ash...
2e Versnelling

Post by Mr. Ash... »

weer een kleine update.
Ik heb van de week een andere sub in me auto gezet. Heb mijn versterkers wat netter weggewerkt en er is nu wel ruimte voor een kratje drinken. Ik heb ook nog eens een zonneband geplaatst. Het is een blauwe binnenplakker.
Dat was het weer ff voor nu. foto's komen nog.

Topic Author
Mr. Ash...
2e Versnelling

Post by Mr. Ash... »

weer een update.
Heb vanmiddag twee blauwe neon balkjes in mijn interieur gezet. ik heb ze bij het voetenruim geplaatst links en rechts. Ze zijn netjes gezekerd en op een aan-uit schakelaar aangesloten. foto's volgen nog heb het een beetje druk in verband met tentamens vandaar.
groetjes,

Mr. Ash...

BMWKONING
1e Versnelling

Post by BMWKONING »

Nice!

Topic Author
Mr. Ash...
2e Versnelling

Post by Mr. Ash... »

weer een kleine update.
Ik heb al een tijdje een 2e set neon balkjes erin gegooid, nu heb ik zowel voor als achter mijn voetenruim blauw verlicht. ik heb me kabels een beetje netter weggewerkt, maar kom er nog steeds niet helemaal uit hoe ik het helemaal kan wegwerken ivm die gastank. moet me wisselaar nog vast zetten die schuift ook op en neer. Ehmm ohjah ik heb vrijdag me booskijkers laten spuiten door me opa ( handig zo een man die van alles kan) en die ga ik deze week monteren.
Wat ik wel zou willen weten is hoe je die booskijkers t beste kan vastzetten. ik dacht zelf aan een stuk dubbelzijdig tape en een paar puntjes van dat vloeibare lijm uit zo een lijmpistool.

Als alles goed gaat dan ga ik van de zomer nog een paar kleine dingen spuiten, wil me handgrepen in kleur mee hebben en me stootlijsten een andere kleur geven. ook zal ik me schade late herstellen en ben nog steeds opzoek naar een orginele M3 voorbumper.

dat was t dan weer voor ff.

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Ben benieuwd hoe het uitziet, als je foto's heb dan gelijk ff posten. Dan krijgen we een betere indruk. :wink:

BMWKONING
1e Versnelling

Post by BMWKONING »

Goed bezig!

Topic Author
Mr. Ash...
2e Versnelling

Post by Mr. Ash... »

hier een paar foto's van oa de raamband, neon verlichting en me initialen op de achterkant. derest volgt nog. heb nog geen tijd gehad me booskijkers te monteren.

http://tk.files.storage.msn.com/x1pqN4S ... mJ5BOPz3t1

http://tk.files.storage.msn.com/x1pqN4S ... EeDeUbR_Dc

http://tk.files.storage.msn.com/x1pqN4S ... Nl79WLGAvE

http://tk.files.storage.msn.com/x1pqN4S ... qLEj1pnPLw

Topic Author
Mr. Ash...
2e Versnelling

Post by Mr. Ash... »

Kleine update:
Ik heb helaas maar 1 week kunnen genieten van mijn booskijkers gemonteerd op me auto. Ze zaten blijkbaar niet goed vast en dit is de 2e keer dat de rechter er ergens tijdens het rijden gevallen is. Nu heb ik de andere er ook afgetrokken en kijk wel ff verder of ik ze nog een setje zal kopen of niet.Ik heb t de komende drie weken beetje druk met school tentamens ed.
Vandaag heb ik ook een nieuwe subwoofer gekocht. Eentje van pioneer met 600watt RMS moet alleen ff kijken naar een mooie zwaare versterker.
me versterker die ik nu heb, geeft te weinig vermogen.

Topic Author
Mr. Ash...
2e Versnelling

Post by Mr. Ash... »

Heb de afgelopen tijd niet veel kunnen doen in verband met wat omstandigheden. Heb wel van de week ff remblokjes verwisseld van voor. Die zaten er helemaal doorheen. Ik heb inmiddels al nieuwe booskijkers, moet alleen laten spuiten. Als het goed is wordt maandag me schade gemaakt die ik had aan de achterkant. Ik heb ook iemand die zegt dat ie een M3 voorbumper heeft wil hem alleen nog ff zien voordat ik em aanschaf en als ik dat heb dan komt het aardig in de buurt van wat ik wil hebben. dat was het wel voor voorlopig.

ik had nog wel een vraagje wie weet een goede monoblok voor een normale prijs tussen de 3 en 500 euro

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Op www.showyoursound.nl kun je vaker een goede versterker kopen, is dan wel 2dehands, maar zijn wel liefhebbers onder elkaar.

Als je een nieuwe wilt hebben, zou ik je deze aanbevelen; http://www.hifisystems.nl/product_info. ... rutus.html

Topic Author
Mr. Ash...
2e Versnelling

Post by Mr. Ash... »

ik had trouwens nog een foto die jullie denk ik wel leuk gaan vinden

[ external image ]
Post Reply

Return to “Projecten”