BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Condens in koplampen

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
ElmarW
Neutraal
Posts: 1
Joined: 31 Dec 2023 02:19
Type Auto: E92 BMW 320i (LCI)

Condens in koplampen

Post by ElmarW »

[ external image ]

Hallo,

Ik vroeg me af, is het normaal dat er condens in mijn koplampen vormt bij koud weer?

Ik heb op diverse forums gelezen dat mensen hun koplampen vervangen hebben gekregen onder garantie wat een beetje verontrustend is.

Ik zie wel vaker condens in koplampen van auto’s, alleen is dat meestal als het écht koud is, rond de 0 graden. Bij mijn auto gebeurt het ook met temperaturen van rond de 10 graden. Ik heb het in beide koplampen. Als de auto geparkeerd staat is alles goed, er komt alleen condens als de lichten aan zijn geweest.

Is dit normaal?

JordanvanHuiten1
Neutraal
Posts: 4
Joined: 24 Jan 2024 15:32

Re: Condens in koplampen

Post by JordanvanHuiten1 »

Het zou kunnen dat er eerder een reparatie is geweest aan de koplampen en dat het niet goed is gemonteerd. Hierbij kan er een afdichting niet goed dicht zijn waardoor er vocht binnenkomt. Dit kan ook veroorzaakt worden door slijtage
Post Reply

Return to “Algemeen”