Hoi iedereen,
Op dit forum ben ik helemaal nieuw, dus moet ik mij even voorstellen.
Ik ben Jack en ik ben 38 jaar. Sinds begin van deze maand ben ik de trotse eigenaar van een zwarte E91 LCI 330i uit 2009. De auto heeft 285*** gelopen en is in 2019 (met 190k op de teller) vanuit Duitsland naar Nederland gekomen. De vorige eigenaar heeft de import zelf gedaan en is een liefhebber, waardoor de auto goed bijgehouden en onderhouden is geweest. Er is in die afgelopen zes jaar veel aan de auto gebeurd en vervangen. Waarvan ik netjes de documentatie heb. Maar dat is niet voor nu en hier.
In het verleden heb ik een E46 coupe en een touring gehad. Dit waren ook heerlijke auto's, welke ik beide uiteindelijk in onderdelen verkocht heb. Heerlijk om te sleutelen.
Op dit forum wil ik graag wat dingen lezen, zoeken en ook zelf vragen stellen. Dus ik spreek jullie daar wel!
Jack
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Me, myself and I
Moderator: Moderator Team