BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bmw x3 2019 wankelt bij achteruitrijden

Forum voor alle BMW X-serie modellen van 2000 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Srkn8989
Neutraal
Type Auto: Bmw x3 g01

Bmw x3 2019 wankelt bij achteruitrijden

Post by Srkn8989 »

Hi Bmw liefhebbers,

Ik heb een bmw x3 2019 model g01. Vandaag heb ik gemerkt dat de auto bij het achteruitrijden en volledig sturen naar links dat die wankelt alsof een vering wringt en daarna weer loskomt. Je voelt het als slippen en geluid bij. Ik heb de dealer gebeld en ze hebben mij verteld dat alle modellen x3 dit het heeft bij het koud weer. En ligt aan de rubbers en banden die wringt en daarna loskomt.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb wel in december afspraak gemaakt bij de dealer om te kijken of dit normaal is.

Iemand dit meegemaakt? En is dit echt normaal?

Mvg

Sam123
Neutraal
Type Auto: X5 45e

Re: Bmw x3 2019 wankelt bij achteruitrijden

Post by Sam123 »

Hallo stkn8988

Ik heb exact hetzelfde met mijn x5 45e. Hoop dat het niets ernstig is.
Iemand hier ervaring mee?

nls_portimao_330e
Neutraal
Type Auto: BMW G21 330e

Re: Bmw x3 2019 wankelt bij achteruitrijden

Post by nls_portimao_330e »

Hallo,

Dit is normaal, zeker als het wat kouder wordt. Wat je voelt/hoort is alsof de auto "over de banden" springt. Omdat het kouder is hebben banden nog geen grip en zeker met volledige stuur uitslag komt er veel zijdelinkse kracht op de staan waardoor je dit merkt. Kan geen kwaad!

Groeten,
Niels
Post Reply

Return to “X1, X3, X5 & X6”