BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

M3 Touring als trouwauto gezocht

Alles wat niet met bmw te maken heeft kan je hier posten.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Albert_001
Neutraal
Type Auto: 120D F20 LCI

M3 Touring als trouwauto gezocht

Post by Albert_001 »

Ha mensen,

Ik heb (zo vermoed ik) een vrij bijzondere vraag:

Ik hoop eind dit jaar te trouwen, en daar hoort uiteraard een bijpassende trouwauto bij. Nu ben ik zelf helemaal verknocht aan de nieuwe M3 Touring, de G81. Ik rij al jaren BMW, en dit zou voor ons écht de kers op de taart zijn. Echter, na Google te hebben afgestruind ben ik er in Nederland geen een tegengekomen. Ik zag dat er in Duitsland een aantal aangeboden werden, maarja, dat is natuurlijk best een gedoe, en bovendien rij je met Duitse platen, daar zit ik ook niet echt op te wachten. Mijn leeftijd moet trouwens voor het huren geen probleem zijn.

De vraag concreet: weet iemand of ze überhaupt in Nederland als trouwauto/huurauto worden aangeboden en zo ja, waar? Alvast bedankt voor de gedane moeite!

Albert

mateo85
Neutraal
Type Auto: bmw

Re: M3 Touring als trouwauto gezocht

Post by mateo85 »

Hoi! Gefeliciteerd alvast, dikke keuze voor een trouwauto. De G81 is echt een beest, maar je hebt gelijk: in de verhuur zijn ze in Nederland nagenoeg onvindbaar.

De meeste verhuurbedrijven blijven erbij weg vanwege de hoge afschrijving en diefstalgevoeligheid. Je ziet vaak wel de Sedan (G80), maar die Touring is lastig.

Je beste kans is niet bij de standaard trouwauto-verhuurders kijken, maar even polsen in de BMW M Club Nederland Facebookgroep of op fora zoals Driving-Fun. Er is vast een liefhebber die hem (tegen betaling) een dagje wil uitlenen of je wil rijden. Een andere optie is even bellen met een dealer als Dusseldorp of Van Poelgeest; soms weten zij precies welke klant er een heeft die wel openstaat voor zoiets.

Succes met de zoektocht, hopelijk lukt het!
inchirieri auto otopeni cu disponibilitate imediata.

Topic Author
Albert_001
Neutraal
Type Auto: 120D F20 LCI

Re: M3 Touring als trouwauto gezocht

Post by Albert_001 »

Thanks voor de tip, ik ga binnenkort eens contact opnemen met de dealer, en zal anders eens FB afstruinen. Zodra ik meer info heb zal ik het delen, voor eventuele andere kandidaten ;-)
Post Reply

Return to “Off-Topic”