Ik ben Pieter en mag aanstaande zaterdag onze jonge BMW IX2 op gaan halen, kan niet wachten eigenlijk
Het is wel een electrische geworden hoor, mijn eerste volledige elektrische en heb al wel ervaring met een stekker hybride.
Mijn huidige auto is een Volvo S60 T8 R-Design uit 2020, dus gaat hij al wat ouder worden en de kilometers gaan ook tellen.
Vandaar mijn besluit om nu volledig elektrisch te gaan en naar een wat jonger exemplaar opzoek te gaan, vind zelf de elektrische modellen van Volvo niet zo mooi en na veel zoeken/lezen dus uiteindelijk bij een hele mooie zwart metalic IX2 uitgekomen uit 2025. Deze blinkende BMW staat/stond (nu nog even, tot zaterdag) in Den Haag en met de vriendelijke verkoper er eigenlijk snel uitgekomen.
Dit wordt mijn 2de BMW, we hebben heel vroeger een 316 gehad (toevallig was die ook zwart).
Maar echt oerdegelijk en reed fijn/heerlijk, altijd goed bevallen. Niet echt te vergelijken natuurlijk met de BMW's van deze tijd kwa techniek e.d. maar eigenlijk tijdens/na de proefrit een beetje vergelijkbaar gevoel (toch weer genieten).
Kan thuis (appartement) helaas niet laden maar op mijn werk wel, dus dat is verder geen probleem.
Of anders in de wijk een openbare laadpaal opzoeken.
Ben altijd zaterdagmorgen (vroeg) bij de wasbox te vinden om de auto lekker schoon te maken en te houden, met de juiste was methode en middelen.
Sorry voor het wat lange verhaal hoor.
Groet Pieter