BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Toekomstige veranderingen e36

Projecten van leden van BMWForum.nl

Moderators: Moderator Team, Service Team

Post Reply

Topic Author
BeamerFan

Toekomstige veranderingen e36

Post by BeamerFan »

hoi,

Hier een lijstje van wat ik wil veranderen aan me beamer:

M3 voorbumper
Heldere mistlampen
FK angel eyes
M tech stuur
Elektrische ramen
M3 look achterlip
Sierstukken voor de uitlaat

En ik wil de voorkant iets verhogen
Kan iemand me toevallig vertellen of hij van deze foto kan zien hoeveel hij ongeveer is verlaagt?

http://www.mijnalbum.nl/Foto=Y766AIYE

Grtjes :wink:

Warlord
1e Versnelling

Post by Warlord »

ik denk zo te zien 4cm/6cm wiel licht al aardig in de wielkas en normaal staat een bmw nog wel aardig hoog op z'n poten. Waarom wil je hem verhogen? aanlopende wielen?

Topic Author
BeamerFan

Post by BeamerFan »

Ja lopen aan als ik ver instuur.
En is een m3 bumper zelf al niet wat lager?

Ik kan me vinger niet horizontaal op mijn band leggen de banden zitten al net in de kas.

grtjes :P

Warlord
1e Versnelling

Post by Warlord »

heb ik ook, wat voor maat banden heb je? 225? of 235? mijne is als ik het me goed herinner 6cm verlaagd, met 225 heb ik alleen als ik helemaal naar de uiterste einden stuur problemen, met 1cm spacers ertussen heb je zo goed als geen last er meer van en het pas precies in de wielkas.

Wat die bumper betreft, geen flauw idee. met lip eronder issie wel lager maar zonder lip... geen idee.

Topic Author
BeamerFan

Post by BeamerFan »

Oke thnx

iets verhogen dus :D heb 225 voor en drempels moet ik heel langzaam pakken.

Als je achter iets lichtelijk hoort bonken zeg maar zijn dan de rubbers versleten?

grtjes :)

desmett
1e Versnelling

Post by desmett »

Dat kunnen idd de rubbers zijn. Best eens op de brug nakijken, dan kan je goed zien of ze verduurd zijn.
Automotive Engineering = German Engineering!!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!

Warlord
1e Versnelling

Post by Warlord »

of de lagers.

Topic Author
BeamerFan

Post by BeamerFan »

Oke volgende week gaat ie de brug op om even te kijken,
januari krijgt ze een grote beurt.

Heb zojuist Mijn M3 voorbumper opgehaald! Even kijken of hij niet te laag komt omdat hij verlaagd is anders gaat hij er dit weekend op en zal ik een fototje schieten!

:D

lexxie
1e Versnelling

Post by lexxie »

Dat aanlopen met ver insturen heb ik ook... gewoon niet zo ver insturen dan he! :twisted:

P.s. Mooie velgen :D
[ external image ]
[ external image ] leadfoot syndrome :twisted:
Neem eens een kijkje in Lex's Showroom BMW 320i M Touring
Neem eens een kijkje in Lex's Showroom BMW 330Ci Coupé

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

dat aanlopen met ver insturen heeft zo'n beetje iedereen met een beetje brede banden en verlaagde bmw...

gewoon wat minder ver insturen
( bij mij is het overgings pas als ik helemaal doorgedraaid heb dat hij aanlopt )
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Leuke auto, ik heb wel 1 tip voor je.

Denk goed na over die angel-eyes van FK. Ik heb een tijdje zaken met hun gedaan en het retourbeleid is kortweg bagger. FK heeft wel scherpe prijzen omdat ze gericht zijn op massaproductie, maar hierdoor sluipen er wel vaker kleine foutjes in de eindprodukten.

Als er dus 1 ring kapot gaat dan sta je te kijken. Bij Inpro en Hella is de service wel uitstekend. Alhoewel ik bij Hella nog nooit heb meegemaakt dat er een foutje in de ring of zo zat. Deze worden grondig getest vantevoren (maar daar is de prijs dan ook naar).
Post Reply

Return to “Projecten”