ik denk zo te zien 4cm/6cm wiel licht al aardig in de wielkas en normaal staat een bmw nog wel aardig hoog op z'n poten. Waarom wil je hem verhogen? aanlopende wielen?
heb ik ook, wat voor maat banden heb je? 225? of 235? mijne is als ik het me goed herinner 6cm verlaagd, met 225 heb ik alleen als ik helemaal naar de uiterste einden stuur problemen, met 1cm spacers ertussen heb je zo goed als geen last er meer van en het pas precies in de wielkas.
Wat die bumper betreft, geen flauw idee. met lip eronder issie wel lager maar zonder lip... geen idee.
Oke volgende week gaat ie de brug op om even te kijken,
januari krijgt ze een grote beurt.
Heb zojuist Mijn M3 voorbumper opgehaald! Even kijken of hij niet te laag komt omdat hij verlaagd is anders gaat hij er dit weekend op en zal ik een fototje schieten!
Denk goed na over die angel-eyes van FK. Ik heb een tijdje zaken met hun gedaan en het retourbeleid is kortweg bagger. FK heeft wel scherpe prijzen omdat ze gericht zijn op massaproductie, maar hierdoor sluipen er wel vaker kleine foutjes in de eindprodukten.
Als er dus 1 ring kapot gaat dan sta je te kijken. Bij Inpro en Hella is de service wel uitstekend. Alhoewel ik bij Hella nog nooit heb meegemaakt dat er een foutje in de ring of zo zat. Deze worden grondig getest vantevoren (maar daar is de prijs dan ook naar).