ik was lekker ana rijden en op weg na me meisje, haar opgehaald en tijd voor een gezellig avondje weg te beginnen met wat biljarten...
We rijden van haar na het biljartcentrum toe en halverwege...
horen we een 1x n klap en het klinkt / voelt alsof ik n klapband heb.
ik uiteraard direct stoppe en dacht, ooh geen nood heb nog 1 precies dezelfde velg in me kofferbak ligge dus maakt nie.
ik stap uit en kijken naar me band ( het voelde als links voor ) dus ik keek links voor, niks rechts voor niks, achterbanden niks
ik hmm vreemd.
( het was overgings al goed donker )
dus ik geef n klein beetje gas en het voelde precies hetzelfde, alsof de auto maar niet wou links voor.
Ik ga kijken en jawel hoor..
me velg was nogal na voren geschoven, hij zat al halverwege in me bumper.
Ik ga kijken onder me auto en jha hoor.... fuseekogel eruit

dus verder rijden was geen optie
heb ik m zo voorzichtig mogelijk aan de kant gezet ( want zo'n beetje iedere auto moest vol in de remme omdat ze niet opletten daar

me monteur gebeld om het te bevestigen ( had natuurlijk best iets anders kunne zijn echter het leek daar op ) * nee k heb geen lamp in me auto anders kon k checken *
en jha hoor. hij zei hetzelfde, wij de anwb gebeld daar mee geregeld dat die auto naar depot ging en zaterdag vroeg na de garage van me monteur laten brengen.
zaterdag toen de auto eenmaal op de brug stond kwam ik erachter dat ook nog eens door de klap, me luchttoevoer naar me airbox is kromgetrokken en dat me bumper links wat verder naar voren zit dan rechts.
dus wij direct nieuwe onderdelen besteld en als het goed is krijg ik m morgen ( dinsdag ) weer terug.
dit was me toch een leuke vrijdag avond