BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
rinkelend geluid linksachter?
Moderator: Moderator Team
-
Mike
- 1e Versnelling
- Type Auto: BMW e39 530i EXE [A] Oxfordgrün - BMW e36 320i Coupé Calypsorot
rinkelend geluid linksachter?
Onder het rijden heb ik een soort van rinkelend (blikkerig) geluid aan de linker achterzijde
het is helemaal erg als je over hobbeltjes rijd maar stel ik rijd over hobbeltjes en ik houd me rem in dan is het weg?
iemand een idee wat het kan zijn, want ik vind het geen gehoor
het is helemaal erg als je over hobbeltjes rijd maar stel ik rijd over hobbeltjes en ik houd me rem in dan is het weg?
iemand een idee wat het kan zijn, want ik vind het geen gehoor
Krik je auto eens op en controleer of beide schokbrekers nog goed vastzitten.
Toevallig heb ik hetzelfde meegemaakt, en toen zat mijn linkerachterschokbreker los, terwijl ik zou zweren dat het van mijn uitlaat af kwam (gerinkel).
Bij het aantrekken van de handrem verdwijnt het geluid in verband met de spanning die er dan op komt te staan.
Toevallig heb ik hetzelfde meegemaakt, en toen zat mijn linkerachterschokbreker los, terwijl ik zou zweren dat het van mijn uitlaat af kwam (gerinkel).
Bij het aantrekken van de handrem verdwijnt het geluid in verband met de spanning die er dan op komt te staan.
-
lelijk hoofd
-
Mike
- 1e Versnelling
- Type Auto: BMW e39 530i EXE [A] Oxfordgrün - BMW e36 320i Coupé Calypsorot
okeeej, het waren de remblokken dus...1 van de pootjes was van de linker remschoen was idd afgebroken, maar bij het demonteren had ik uiteraard nog geen nieuwe, bij het terugzetten ervan was het weg...dat dat zo een herrie kan maken zeg jeetje 
maar goed de nieuwe heb ik al, moet alleen nog ff de tijd zien te vinden om ze eronder te zetten!
maar goed de nieuwe heb ik al, moet alleen nog ff de tijd zien te vinden om ze eronder te zetten!
-
JosvanDorth
- 1e Versnelling
-
Rajamoffin
- Neutraal
- Type Auto: 318is Coupe M44