BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Lastige keuze.

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

PGR
Neutraal

Post by PGR »

Ik vind zelf de USB aansluiting ideaal. 4GB usb-stick eraan en gaan met die banaan. Heb zelf voor het HIFI-actief luidsprekerpakket gekozen en dat is ook al een behoorlijke upgrade ten opzichte van de standaard audio, die gewoonweg erg slecht is.

De navi-business werkt ook prima, die is tegenwoordig ook met kaartweergave. Ik zou eigenlijk niet weten waarom je nog navi-professional zou willen.

Het M-sportwiel en pookje liggen erg lekker in de hand.

Sportstoelen is gewoon een must.

Voor plaatjes van de styling 185 velgen:
http://www.bmwforum.nl/bmwforum/viewtopic.php?t=1114

Topic Author
Grumpy
Neutraal

Post by Grumpy »

Die 4Gb stick heb ik ook in gedachte. Wat zie je eigenlijk op je scherm als je de stick gebruikt?

Welk pookje bedoel je :)

PGR
Neutraal

Post by PGR »

Alles.

Je ziet een lijst met directories waar je met de i-drive controller doorheen kan scrollen. Als je een directory selecteert zie je een lijst met nummers. Wisselen van nummer via de knoppen op het stuur. Werkt prima!

webmaster
Eigenaar
Eigenaar
Type Auto: F36 430i ('17)+ f30 328i ('12) (beide full options)

Post by webmaster »

Die wil ik dus ook :)

USB met HiFi prologic

Topic Author
Grumpy
Neutraal

Post by Grumpy »

Lees net USB niet meer leverbaar op 335i. Alleen maar genieten van je motorgeluid :D :D

webmaster
Eigenaar
Eigenaar
Type Auto: F36 430i ('17)+ f30 328i ('12) (beide full options)

Post by webmaster »

Zal wel een foutje zijn denk ik ( het is 1 van de hotste opties hoorde ik bij de dealer)

Kun je mij een PM sturen met je lease gegevens, dan kunnen we ze even naast elkaar houden ;)

hoor net van de dealer dat de kast groot is dat hij pas nov/dec gaat komen .... dat betekend dan dus 2008 ... ^%$@#^$!%&@ baal baal :evil:

Topic Author
Grumpy
Neutraal

Post by Grumpy »

Was ook beetje flauwekul van mij :D
Post Reply

Return to “Algemeen”