BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

project arnoldE36 : Nieuwe Update Alpina velgen.

Projecten van leden van BMWForum.nl

Moderators: Moderator Team, Service Team

Jeroen_G60/VR6
Neutraal

Post by Jeroen_G60/VR6 »

Ik had persoonlijk niet voor de Alpina gekozen maar als jij hem mooi vind houden zo (Y)

webmaster
Eigenaar
Eigenaar
Type Auto: F36 430i ('17)+ f30 328i ('12) (beide full options)

Post by webmaster »

Vind de alpina's zeker mooier staan dan de koya velgen :ok:

Rajamoffin
Neutraal
Type Auto: 318is Coupe M44

Post by Rajamoffin »

webmaster wrote:Vind de alpina's zeker mooier staan dan de koya velgen :ok:
zeker weten

ik ben sowieso geen fan van andere soort velgen monteren op een bmw dan de bmw velg soorten

of het moet echt zooooo apart mooi zijn
maar ben dat tot nu toe nog nooit tegengekomen
E36 318is Coupe 1996 M44 1.9L 143pk Facelift Versie

[ external image ]

Kennethk
Neutraal

Post by Kennethk »

Zeer mooie bak!! knap staaltje werk allemaal!

MikeE36T
2e Versnelling

Post by MikeE36T »

Helemaal, top, Arnold, maar dat heb ik op BC2003 ook al gezegd.

Waarom heb je voor die afneembare trekhaak geen M3 diffusor gekocht die speciaal bedoeld is voor een afneembare trekhaak? Dus met afneembare kap in het midden?

Gebruik je die trekhaak eigenlijk wel, of zat ie al onder jouw auto?

Als je hem niet gebruikt, dan zou ik hem wel van jou willen overnemen. Kun je sowieso mijn originele M3 diffusor krijgen zonder uitsparing.
[ external image ]
1999 E36 318i Turbo Touring [ external image ] Sport Edition

Topic Author
arnoldE36
1e Versnelling

Post by arnoldE36 »

MikeE36T wrote:Helemaal, top, Arnold, maar dat heb ik op BC2003 ook al gezegd.

Waarom heb je voor die afneembare trekhaak geen M3 diffusor gekocht die speciaal bedoeld is voor een afneembare trekhaak? Dus met afneembare kap in het midden?

Gebruik je die trekhaak eigenlijk wel, of zat ie al onder jouw auto?

Als je hem niet gebruikt, dan zou ik hem wel van jou willen overnemen. Kun je sowieso mijn originele M3 diffusor krijgen zonder uitsparing.
Ik gebruik me trekhaak zo nu en dan eens en hij zat er al op te ik hem kocht en het is namelijk een brink trekhaak en er schijnt verschil in trekhaken te zijn zo dat de orgineele m3 trekhaak diffusor niet zal passen werd mij vertelt en deze zat er bij en toen ik de m3 bumpers kocht en heb ik toen zelf effe pas gemaakt

MikeE36T
2e Versnelling

Post by MikeE36T »

Ah, oke, duidelijk verhaal.

Dat verschil tussen brink trekhaken of originele wist ik nog niet, maar kan me dat goed voorstellen.

En ik dacht: ik vraag het gewoon, misschien gebruik je hem nooit, en wil je liever een volledige intacte diffusor kunnen monteren. Ik wil namelijk wel graag nog een afneembare trekhaak, maar dan wel liefst een originele, zodat ik zo'n speciale diffusor kan monteren met afdekkap.
[ external image ]

Topic Author
arnoldE36
1e Versnelling

Post by arnoldE36 »

MikeE36T wrote:Ah, oke, duidelijk verhaal.

Dat verschil tussen brink trekhaken of originele wist ik nog niet, maar kan me dat goed voorstellen.

En ik dacht: ik vraag het gewoon, misschien gebruik je hem nooit, en wil je liever een volledige intacte diffusor kunnen monteren. Ik wil namelijk wel graag nog een afneembare trekhaak, maar dan wel liefst een originele, zodat ik zo'n speciale diffusor kan monteren met afdekkap.
Had ik ook wel graag gewilt ik denk zelf dat hij bij mij er ook later is op gemonteerd en kon wel eens wezen dat hij niet paste vanwege de verlichtings aansluiting (stekkerdooz).

Alex e36
Neutraal

Post by Alex e36 »

Hey.

Ik las dat je hem voor verlaagd heb met weitec veren (30mm toenvallig?), hoe bevalt het ?
Zowel kwa comfort en hoe gaat het met de drempels enzo?

Zit er zelf ook over tedenken. :D

web
2e Versnelling

Post by web »

Heel erg mooi! Erg netjes die bumpers en velgen.

Alleen die koplampen vind ik niet mooi, zou ik direct weer originele op zetten. De rest is zo superstrak gedaan met originele delen, daar passen die imi koplampen niet bij.
E39 540i6 Touring arktissilber

Topic Author
arnoldE36
1e Versnelling

Post by arnoldE36 »

Alex e36 wrote:Hey.

Ik las dat je hem voor verlaagd heb met weitec veren (30mm toenvallig?), hoe bevalt het ?
Zowel kwa comfort en hoe gaat het met de drempels enzo?

Zit er zelf ook over tedenken. :D
Ja klopt 30mm bevalt me goed en comfort is niet echt op achteruit gegaan alleen wat stuger en drempels kan ik ook nog gewoon normaal over heen en waar ik woon heb je op somige plaatsen beste drempels.

Topic Author
arnoldE36
1e Versnelling

Post by arnoldE36 »

web wrote:Heel erg mooi! Erg netjes die bumpers en velgen.

Alleen die koplampen vind ik niet mooi, zou ik direct weer originele op zetten. De rest is zo superstrak gedaan met originele delen, daar passen die imi koplampen niet bij.
Zijn geen imi troep lampen zijn orgineele hella`s maar ik had ze eingelijk liever met zwarte achterkant gehad maar toen ik ze kocht waren ze ook nog meer net uit .

Topic Author
arnoldE36
1e Versnelling

Post by arnoldE36 »

MikeE36T
2e Versnelling

Post by MikeE36T »

Hij ziet er ERG netjes uit in het echt, Arnold!

Ik wilde jouw velgen nog gaan jatten daar, maar liepen te veel pottekijkers rond... :lol:
[ external image ]

web
2e Versnelling

Post by web »

arnoldE36 wrote:
web wrote:Heel erg mooi! Erg netjes die bumpers en velgen.

Zijn geen imi troep lampen zijn orgineele hella`s maar ik had ze eingelijk liever met zwarte achterkant gehad maar toen ik ze kocht waren ze ook nog meer net uit .
Heeft hella deze dingen gemaakt? Heeft toch wel een beetje de imi look, en volgens mij zijn ze nooit origineel geleverd of zit ik nu helemaal verkeerd :oops: zo'n kenner ben ik ook weer niet :wink:
Niet verkeerd bedoeld hoor, maar ik vind ze zelf gewoon niet mooi. Ik ben nou eenmaal eerlijk, twintig "goh wat mooi" berichten wordt ook zo eentonig toch? ;) De rest van je wagen prachtig!
Denk dat zwarte achterkant inderdaad veel zou helpen trouwens. Verkoop je deze toch, koop je er zwarte voor terug ;)
E39 540i6 Touring arktissilber
Post Reply

Return to “Projecten”