BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Erick.
Moderator: Moderator Team
Na het klappen van me achterruit zijn me achter speakers aan het kraken geslagen dus vandaag maar een nieuw setje speakers aangeschaft.
[ external image ]
[ external image ]
-
bmwmotorsportkatwijk
- 1e Versnelling
-
bmwmotorsportkatwijk
- 1e Versnelling
Zo na 2dagen alle bedrading verleggen en verwijderen wat niet meer gebruikt wordt is het dan zover hij is interieurloos.
[ external image ]
Wat komt er voor terug??
1 Sparco PRO2000 kuipstoel.
1 setje Sparco 3" 6 punts gordels (bestuurder)
1 gewone BMW stoel met gewone gordel en verder............
NIKS

[ external image ]
Wat komt er voor terug??
1 Sparco PRO2000 kuipstoel.
1 setje Sparco 3" 6 punts gordels (bestuurder)
1 gewone BMW stoel met gewone gordel en verder............
NIKS
-
bmwmotorsportkatwijk
- 1e Versnelling
Nee die is voor de bestuurder. Kreeg vandaag wel een mooi aanbod voor een 2de Sparco stoel voor de bijrijder. Dus heb hem maar gelijk gekocht, de Sparco Sprint. Gelijk er een universele montage set erbij gekocht maar die ging niet werken dus die gaat morgen weer terug en bestel ik een stoelframe speciaal voor de E36 en een geleiderails.
Vandaag toch maar weer wat terug gezet. Gelijk me 6punts gordel gemonteerd.
[ external image ]
Vandaag toch maar weer wat terug gezet. Gelijk me 6punts gordel gemonteerd.
[ external image ]
-
bmwmotorsportkatwijk
- 1e Versnelling
Iets minder dan ik had gedacht maar er is nu 23kilo uit. De auto weegt nu 1270kg met een halve tank brandstof en dan moet de gewone bijrijders stoel ernog uit en vervangen worden voor de Sparco Sprint die 8kg weegt. Geloof me de gewone stoel is zwaarder.
Zaterdagmiddag naar Biesheuvel (is 200km) geweest om alles te halen voor de montage van de handrem, nippels, remdrukverdeler en klein spul. Vervolgens naar de Brezan om 5m remleiding tehalen. Kom ik er gisteren achter dat ze bij Biesheuvel 2 verkeerde nippels mee gegeven hebben dus kon ik helemaal niks monteren omdat het precies 2 nippels waren die we het hardst nodig hadden en op Zondag kan je weinig kopen dus ik nog 2 mensen gebeld die het eventueel hadden maar nee dus mijn dag was behoorlijk naar de klote. De Stoel zit wel na wat gaten uitboren en passen en meten en een hele diepe kras op me arm. Nu nog de gordels monteren en dan de juiste spullen halen om de handrem als nog te gaan monteren. Of dat voor 3 feb gaat lukken betwijfel ik ivm tijd.
Zaterdagmiddag naar Biesheuvel (is 200km) geweest om alles te halen voor de montage van de handrem, nippels, remdrukverdeler en klein spul. Vervolgens naar de Brezan om 5m remleiding tehalen. Kom ik er gisteren achter dat ze bij Biesheuvel 2 verkeerde nippels mee gegeven hebben dus kon ik helemaal niks monteren omdat het precies 2 nippels waren die we het hardst nodig hadden en op Zondag kan je weinig kopen dus ik nog 2 mensen gebeld die het eventueel hadden maar nee dus mijn dag was behoorlijk naar de klote. De Stoel zit wel na wat gaten uitboren en passen en meten en een hele diepe kras op me arm. Nu nog de gordels monteren en dan de juiste spullen halen om de handrem als nog te gaan monteren. Of dat voor 3 feb gaat lukken betwijfel ik ivm tijd.
JA JA ze zijn gemonteerd. Gelijk nieuwe schoenen erom van Falken.
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]