D@vid M3Coupe wrote:Racen doe ik niet aan vind ik veel te zonde van mijn auto :neenee:
Op de snelweg wil ik nog wel is een wedstrijdje aangaan maar het moet wel binnen de perken blijven en zeker niet gevaarlijk worden !!
Heb toch wel al menig dikke en snelle auto, ook snelle diesels, mijn achterkant laten zien !
Een dragrace is ook aan mij niet besteed. Ik rijd niet voor niets diesel Ongechipt moet de auto 0-100 in 7,1 seconden kunnen doen. Best netjes voor een auto van meer dan 1500kg. Een M3 is uiteraard een stukje sneller en lichter en dat zal je best merken. Dieselrijden doe je voor de gemiddelde snelheid over langere trajecten. Met de 330Cd is het goed mogelijk om te cruisen met 200+ en toch pas 600km later te hoeven tanken. Ik heb de afgelopen periode al 3800 km gereden er zit nu op 5,8l per 100km en daar zit toch zo'n 800km Autobahn bij met hogere snelheid.
De zon was perfect van kleur vanavond voor een paar foto's. Helaas stond ik een kwartier op de Erasmusbrug te wachten voor een open brug waardoor het net iets te donker werd. Hierbij toch nog twee foto's die gelukt zijn.