BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

316 E36 Coupe project

Projecten van leden van BMWForum.nl

Moderators: Moderator Team, Service Team

dB-Mike
3e Versnelling

Post by dB-Mike »

E36_freak wrote:
Mikey wrote:klus jij op een parkeerplaatst of zo dat je daar iedere keer foto's maakt ?

Wel leuk, handig en vooral slim. Is een industrie terein(tje) zo te zien dus geen last van mensen e.d. als je zelf de ruimte er niet voor hebt.

Heel slim !!

ps. goed bezig :D
Als er een brug stond had ik het wel gedaan. hehe
Wat je op de foto ziet is vlak naast een autowas station. Schiet daar altijd een foto na het auto wassen.
En af en toe doe ik kleine dingen zoals filtertje vervangen, auto poetsen etc.

Voor de grotere dingen huur ik een doe het zelf garage in de Spaansepolder, daar kan je pas ongestoord je gang gaan. :wink:
Woon zelf in oude noorden
Waar ztten hun dan?
Bij die grote wasstraat of zo (inc burger king)
Want een kleine garage kan ik voor een dag wel gebruiken
Moet mijn honda helemaal demonteren en ff wat stof opnieuw lijmen
Wat mag dat kosten dan?
There's no place like the carseat...!!!

Topic Author
E36_freak
1e Versnelling

Post by E36_freak »

dB-Mike wrote:
E36_freak wrote:
Mikey wrote:klus jij op een parkeerplaatst of zo dat je daar iedere keer foto's maakt ?

Wel leuk, handig en vooral slim. Is een industrie terein(tje) zo te zien dus geen last van mensen e.d. als je zelf de ruimte er niet voor hebt.

Heel slim !!

ps. goed bezig :D
Als er een brug stond had ik het wel gedaan. hehe
Wat je op de foto ziet is vlak naast een autowas station. Schiet daar altijd een foto na het auto wassen.
En af en toe doe ik kleine dingen zoals filtertje vervangen, auto poetsen etc.

Voor de grotere dingen huur ik een doe het zelf garage in de Spaansepolder, daar kan je pas ongestoord je gang gaan. :wink:
Woon zelf in oude noorden
Waar ztten hun dan?
Bij die grote wasstraat of zo (inc burger king)
Want een kleine garage kan ik voor een dag wel gebruiken
Moet mijn honda helemaal demonteren en ff wat stof opnieuw lijmen
Wat mag dat kosten dan?
Als je over de Giesenbaan rijdt richting spaansepolder dan ga je op de eerste kruispunt rechtsaf (dus voor de stoplichten nog) bij de Mercedes dealer. Een van de zijstraten is de Loetestraat 8 ( achterzijde , en het is de Doe Het Zelf Garage Markos.

Je betaalt een klein bedrag van 8 euro per uur incl klein gereedschap. Voor groter gereedschap betaal je wat extra, maar je kan ook je eigen gereedschap meenemen (doe ik ook altijd). :wink:
Je hebt auto's en je hebt BMW

Topic Author
E36_freak
1e Versnelling

Post by E36_freak »

Tijdje weg geweest, waardoor ik geen updates heb kunnen plaatsen.

Ik heb iig niet stil gezeten en de auto ook niet :)

In de tussentijd, de dynamo vervangen door een nieuwe originele Valeo.
Ontluchtingkanaaltje gefixt.

Stabilisatoren vervangen.

Automatischeraam mechanisme gefixt, deze was los geraakt omdat het clipje gebroken was.

Ook was de flens gescheurd waardoor alle koelvloeistof weg vloeide, enorme rookgordijn vanonder de motorkap als gevolg hehehe :lol: .
Gelukkig direct opgemerkt (kan ook niet anders de enorme rook of beter gezegd stoom) zonder dat er schade aan de motor is ontstaan.
De koppaking laten nakijken, deze was perfect, geen lekkages.
Natuurlijk direct gefixt.

Verder een boardcomputer aangeschaft incl Temp. sensor. Nu alleen nog zien aan te sluiten en kabels trekken.

Weet iemand toevallig welke lampjes in de boardcomputer gaan? de 3watt of 1.5watt?

[ external image ]

[ external image ]
Je hebt auto's en je hebt BMW

Enrico
2e Versnelling

Post by Enrico »

Grappig. Nog een E36 eigenaar die z'n auto zo origineel mogelijk wilt houden. :)
Probeer ik ook te doen, maar als ik sommige leuke onderdelen zie in andere projecten begint het toch wel te kriebelen hoor. :)
Post Reply

Return to “Projecten”