Echter zijn daar wel ca. 10x zoveel leden, er staan een paar mooie bmw's in het voorstel topic maar als je iedere maand 1 moet kiezen ben je er snel doorheen. En om een bijna standaard bmw te kiezen met 3 ton op de teller als auto v/d maand.... hmmm maak ik natuurlijk wel ook een kans.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Politie BMW (WEBMASTER SVP LEZEN!!)
Moderator: Moderator Team
Foto van de maand, is leuk heb het op het vwforum ook gezien.
Echter zijn daar wel ca. 10x zoveel leden, er staan een paar mooie bmw's in het voorstel topic maar als je iedere maand 1 moet kiezen ben je er snel doorheen. En om een bijna standaard bmw te kiezen met 3 ton op de teller als auto v/d maand.... hmmm maak ik natuurlijk wel ook een kans.
-
Mickroz
- Website Beheerder

- Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
zodra ik toegang heb tot de hosting ga ik de site even een update geven, webmaster heeft het te druk en heeft aan mij gevraagd of ik de site wil updaten.
eerst zal het forum geupdate worden naar phpBB3 en daarna komt de site zelf aan de beurt.
eerst zal het forum geupdate worden naar phpBB3 en daarna komt de site zelf aan de beurt.
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
[ external image ]
Waarom niet? Als het maar een echt mooie foto is. Dan is het onderwerp, en al helemaal de kilometerstand, niet meer zo van belang.Ikke wrote: En om een bijna standaard bmw te kiezen met 3 ton op de teller als auto v/d maand.... hmmm maak ik natuurlijk wel ook een kans.
E39 540i6 Touring arktissilber
-
webmaster
- Eigenaar

- Type Auto: F36 430i ('17)+ f30 328i ('12) (beide full options)
Wat lief dat jullie me allemaal zo missen 
Inderdaad zoals Mickroz aangeeft zal er binnenkort een nieuwe versie online komen van het BMW forum.
Waarschijnlijk zullen de meeste subpagina's vervallen en zal de homepage direct het forum zijn.
Zoals jullie zien werkt een nieuwspagina niet echt en iedereen komt toch voor het forum.
Inderdaad ben ik laatste 6mnd - jaar erg druk, ik ben mede-eigenaar van een internet bedrijf in NH die mega druk is en hard groeit.
Helaas gaat me werk vaak even voor het forum... vind dat soms wel erg jammer, maar er komt straks vast weer wat meer tijd voor.
Keep up the good things, en ik lees nog steeds mee hoor.
Inderdaad is PM-en de snelste manier om mij te bereiken
grtz
PS: zondag de 27e ben ik op de BMWexperience in lelystad, gaan er meer daar naar toe ?
Inderdaad zoals Mickroz aangeeft zal er binnenkort een nieuwe versie online komen van het BMW forum.
Waarschijnlijk zullen de meeste subpagina's vervallen en zal de homepage direct het forum zijn.
Zoals jullie zien werkt een nieuwspagina niet echt en iedereen komt toch voor het forum.
Inderdaad ben ik laatste 6mnd - jaar erg druk, ik ben mede-eigenaar van een internet bedrijf in NH die mega druk is en hard groeit.
Helaas gaat me werk vaak even voor het forum... vind dat soms wel erg jammer, maar er komt straks vast weer wat meer tijd voor.
Keep up the good things, en ik lees nog steeds mee hoor.
Inderdaad is PM-en de snelste manier om mij te bereiken
grtz
PS: zondag de 27e ben ik op de BMWexperience in lelystad, gaan er meer daar naar toe ?
-
Mickroz
- Website Beheerder

- Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
als er mensen zich geroepen voelen om bmw nieuws berichten te gaan posten op het forum,op de nieuwe versie willen we een groep samenstellen van mensen die het bmw nieuws op de site gaan posten, hoe of wat dat hoor je nog.
ook willen we een support groep samenstellen die specifiek in het technische forum gedeelte actief gaat zijn.
ik zie al wat suggesties hier in het topic die we waarschijnlijk wel kunnen implementeren.
ook willen we een support groep samenstellen die specifiek in het technische forum gedeelte actief gaat zijn.
ik zie al wat suggesties hier in het topic die we waarschijnlijk wel kunnen implementeren.
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
[ external image ]
Nieuw plaatje??
BMW 318i e36 1991 ~160.000 m40
BMW 320i e46 1998 ~133.000 m52
BMW 320i e46 1998 ~133.000 m52
-
SpacePatrol
- Neutraal