BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Verlichtingsplan BMW E36

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

sebasel
2e Versnelling
Type Auto: e36M3 & e46 320d touring

Re: Verlichtingsplan BMW E36

Post by sebasel »

Tom318IS wrote:ik vind de zwarte ook mooier die heb ik ook, maar dat blijft natuurlijk persoonlijk.
om even terug te komen op de kleur witte knipperlichten mogen wel voor maar niet achter, daar moeten ze oranje of rood zijn.

deze lampjes mogen altijd en overall al ze "knipperen" dan geven ze oranje licht dat is juist de grap van deze knipper lichtjes !!!!!!!!!!!!!!

tom318is
Neutraal

Post by tom318is »

ja die zilveren wel maar ik doelde op d@nny's reactie da knipperlichtjes wettelijk oranje moeten zijn ;)

Topic Author
Hennie
Neutraal

Post by Hennie »

Hey,

Ik heb besloten dat ik ga voor complete nieuwe units in de kleur zwart, wel denk ik dan dat ik me knipperlichten zo laat zitten dus niet zo'n unit waar ze aan vast zitten? hebben jullie nog tips voor verschillende merken of niet?

Groeten,
BMW E36 M44 318is Coupe Excutive 1997 Avus blue metallic
Locked

Return to “Archief”