Om dezelfde reden heb ik de Logic7 set besteld voor mijn nieuwe oto, subs onder de stoelentobyzitzE36 wrote:een basstube of subwoofer vind ik niks omdat het ruimte bij mij in neemt, die ik wel nodig heb. en ik hoef ook geen keiharde bass (slechte ervaring mee gehad in mijn vorige auto). bass en treble moeten op hetzelfde niveau zitten. en ik voel er niks voor om te gaan verbouwen. ik wil dat alles onzichtbaar blijft
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
audio E36 Coupe
Moderator: Moderator Team
Re: audio E36 Coupe
Bye,
Bimlove.
Bimlove.
-
tobyzitzE36
- Neutraal
ik zie op internet dat logic7 ie alleen voor de 6/7 serie en E90. beetje jammer als je E36 rijdt 
BMW E36 316i Coupe
-AC Schnitzer Short-Shift
-Pipercross sportluchtfilter
-Autostyle einddemper
-Pilot Xenon 8000k
[ external image ]
-Autostyle einddemper
-Pilot Xenon 8000k
[ external image ]
Nee hoor, ook de 3 en de 5. ik heb een 3 besteld, staat ook in de catalogus en op de prijslijst.tobyzitzE36 wrote:ik zie op internet dat logic7 ie alleen voor de 6/7 serie en E90. beetje jammer als je E36 rijdt
Bye,
Bimlove.
Bimlove.
-
tobyzitzE36
- Neutraal
ah ok. ik had er nog nooit van gehoord... dus ik ging snel ff googlen 
BMW E36 316i Coupe
-Autostyle einddemper
-Pilot Xenon 8000k
[ external image ]
-Autostyle einddemper
-Pilot Xenon 8000k
[ external image ]
-
nicolay
- 3e Versnelling
- Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998
Een e90 is een 3-serie, de nieuwste. En die heeft Arjan besteld. Kan dus best zijn dat de logic7er voor de e36 3-serie niet is. Maar hey, ik weet er niets van, ik zie alleen dat jullie mails elkaar niet uitsluiten.
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.