BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Eerste auto BMW?

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Topic Author
Thomas11NL
Neutraal

Re: Eerste auto BMW?

Post by Thomas11NL »

Oke, maar waarom zou je hem dan op je eigen naam zetten?

zodra ik als regelmatige bestuurder word opgegeven zal er een hogere premie moeten worden betaald, dat is juist hetgeen wat ik niet wil.

De verzekering is ook niet achterlijk, hoe jij het vertel zou al helemaal NIEMAND meer op zijn eigen naam verzekeren (van de risicogroep)

denniswpels
1e Versnelling

Re: Eerste auto BMW?

Post by denniswpels »

Thomas11NL wrote:Oke, maar waarom zou je hem dan op je eigen naam zetten?

zodra ik als regelmatige bestuurder word opgegeven zal er een hogere premie moeten worden betaald, dat is juist hetgeen wat ik niet wil.

De verzekering is ook niet achterlijk, hoe jij het vertel zou al helemaal NIEMAND meer op zijn eigen naam verzekeren (van de risicogroep)
Joh, ik heb je een voorbeeld gegeven...doe er je voordeel mee zou ik zeggen. En doe je dat niet dan zou "Nicolay" nog wel eens gelijk kunnen hebben.
E46 318i Touring
Post Reply

Return to “Algemeen”