BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW E39 motor/versnellingsbak probleem,help please

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

MAd
3e Versnelling
Type Auto: 525i Touring E39

Re: BMW E39 motor/versnellingsbak probleem,help please

Post by MAd »

Hallo beste BMW vrienden,

Sorry voor mijn late reactie.

Maar beter laat dan nooit, zeg ik altijd.

Voor alle forum leden een heel mooi en gezond nieuw jaar, en hopelijk met weinig storingen en onkosten.

Voor de tip over ZF, ja, die wilde ik gewoon met jullie delen, het is echt de moeite waard.
ik heb er al zoveel over gelezen en gehoord, iedereen die eenmaal daar is geweest bij ZF in Dortmund, die zitten echt helemaal met hun hoofd in de wolken, ze weten niet wat ze meemaken, hun automaten schakelen weer echt als nieuw, dan de prijs voor deze erg goede service, dat is ongeloofelijk laag te noemen, in ons land heb je dan enkel een oliewissel met filter, die maar half is uitgevoerd, want het kleppenblok is niet los geweest, en dan blijft er nog een deel olie in de bak aanwezig.
Het kleppenblok word dan ook nog eens geheel gedemonteerd, alle veertjes en bolletjes, die eigenlijk de klepjes zijn, geheel vernieuwd of voorzien van gemodificeerd materiaal.

Noem dit maar eens geen service.

Dit zijn nu de echte vakmensen, die weten wat een automatische versnellingsbak is, ze produceren hem zelfs voor BMW, en andere Duitse merken, dat zegt toch wel iets!

Problemen met een automaat, neem contact op met ZF Dortmund.

Ga er lekker heen, het duurt een dagdeel, neem het vrouwtje ook lekker mee, en ga tijdens de beurt van de bak met de wederhelft Dortmund in, lekker shoppen en lekker iets eten en drinken, je hebt er weer een leuke dag van gemaakt, en de auto is ook weer als niet, de bak althans.

Succes, beste BMW vrienden.

met vriendelijke groet,

Ad
Locked

Return to “Archief”