Denk dat je de accu 10min. los moet koppelen en dan wellicht na 3-4 starts een automatische reset krijgt.
Dat wil bij veel merken iig met een intermitterende storing wel zo zijn. Dat is, mits de airbag dus goed contact maakt.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
defect stuurwielbediening / airbag lampje brand
Moderator: Moderator Team
Re: defect stuurwielbediening / airbag lampje brand
E36 Compact | 316i 1.9 aut4. [ external image ] | E28 535e '83 Project
Bedankt 'Redhead'. Ik zal dat eens proberen. PS: ik had je reactie nog niet gezien omdat deze op een volgende pagina staat en ik vorige week weg was. MTB'en in Lermoos. Ik was met een paar vrienden in een BMW 535d en die wilde ook wel.
-
tsjabbie
- Neutraal
- Type Auto: 525 TDS autom 97
ik heb een kleine computer gekocht waar je alles op kan uit lezen en resetten ook de fout code is uit te lezen en fout code resetten dat kastje koste me wel 250 euro maar goed ik hoef daar voor niet meer naar de bmw dealer ook als je accu pool er af haalt met contact aan en je doet je accu pool er weer op brand je airbag lampje weer messchien heb je hier wat aan