Hallo beste BMWgirl en Arnold,
Tja dat u is de macht der gewoonte, denk dat dit van huis mee heb gekregen, daan natuurlijk ook de achtergrond van mijn eigen beroep, dan kom je heel erg veel hoge pieten tegen.
Dan ga je dit helemaal automatisch doen.
Ja, dat scheelt nog al een beetje, jullie zijn juniortjes vergeleken bij mij, hihihihi
Ik krijg dus al 50+ korting, ook mooi meegenomen toch!
Even terug te komen op de betaling die je wil doen, he he, is gelukt zeg.
Dat kan dus ook vie aan buitenlandse overschrijving, daat dient dan wel bij de bank zelf te gebeuren, dan heb je dat internetbankieren dus niet nodig.
Ik begin er dus echt niet aan, ze zeggen dat het allemaal zo veilig is, maar zoalng het electronica is, dan is het dus niet helemaal safe.
Ik heb dus erg veel te maken met electronica in mijn beroep, de beveiliging van grote bedrijven.
Als je ziet hoe vaak men alles op bepaalde wijze proberen te beïnvloeden door het systeem te hacken of te omzeilen.
Dat is dus ook de reden dat wij erg vaak updaten, en dat gebeurt nog al eens een keertje, zo blijfje de bandieten een beetje voor steeds.
Maar beste BMWgirl, het is veel goedkoper om het te laten verzenden, dat kost net een goede 18,00 euro, gezien dat ik vanuit het midden des land heb gerekend naar achter Frankfurt Am Main, dat is even iets meer dan 400 km rijden, dat kost best aardig wat brandstof ook. In tijd ben je ruim 4 uur zoet, enkele reis.
Vanuit mijn woon situatie is het nog iets verder.
Het zou echt anders zijn, als het de eerste week van september geweest was, dan zit ik daar erg dicht bij in de buurt, dan is het slechts nog een goed 45 minuten rijden. Dan had ik dus wel even doorgereden.
Wij gaan vaak naar de wijnfeesten in september in het Moezelgebied, dan ben je haast bij Frankfurt, de vliegtuigen komen daar al een heel stuk lager overgevlogen, dus dicht bij Frankfurt am main.
Wat de navigatieapparatuur betreft, als deze niet op tijd word ge-udate, dan kan het wel eens gebeuren dat men verkeerd rijd, maar het kan evens gebeuren, soms is het ook niet helemaal duidelijk ook. Je hoeft je dus echt niet te scahmen hoor, BMW girl, ik heb het dus ook wel meegemaakt, ik heb erg vaak ruzie met die mannetjes in de TomTom ( TT ).
Ik heb dus de TT XL weg gegooid, hij was trouwens toch defect, en heb een nieuwere versie genomen, eentje met rijbaan aanwijzing, dan geeft de TT wel de goede rijbaan aan met een groene pijl.
Ik ben in het verre verleden dus beroeps chauffeur geweest tot 1989, toen was er helemaal geen navigatie rommel, dan had je een simpele landkaart, en je reed ook ineen keer helemaal goed, dus het kan wel.
Reed dus erg veel op Duitsland, tot achter het destijds het ijzeren gordijn, de muur stond er nog, wat een zielig gedoe was dat toch.
Enkel zijn er tegenwoordig zoveel wegen bij gekomen, dat is echt niet normaal.
Maar om even to the point te komen, ik zou dus ook er voor kiezen om de turbo in Duitsland te gaan halen/laten verzenden, enkel nu nog een monteur vinden die hem in de vrije uren wil monteren.
Een goede auto hobby-ist is natuurlijk ook een erg goede optie.
Daarom zei ik dus ook al, waarom woon je zover weg!
Mooie vent die monteur, om jou naar een dergelijke prutsers garage te sturen, ik zal het nog netjes uitdrukken, want ik had eigenlijk een ander woord in mijn gedachten.
Een stelletje simpele zielen, zonder enig gevoel voor service, "garage pluk de klanten BV "
Wat een walchelijk makende figuren zeg, ik heb haast een emmer nodig!
Ik heb een aantal vrienden, die hebben ook een garagebedrijf, die zijn gelukkig toch heel anders, die matsen de klanten nog wel eens, en rekenen ook niet zo'n hoog tarief, ik sta soms wel eens verbaasd te kijken, als ze ergens een prijs aan vast maken.
Nu was ik ook altijd zo, ik rekende ook nooit erg veel, schrapte zelfs uren weg, en toch zeker als het om iemand ging die niet veel had in te brengen, die bespaar je toch al die sores, ik zou het echt niet kunnen, om een medemens zo te lichten.
Ben geleerd om eerlijk te zijn, want eerlijk duurt gewoon het langst, en je kan altijd iemand in de ogen aan kijken, ik hoefde dus mijn blik niet te verbergen of de andere kant uit te kijken.
Trouwens een leugen kan je ook meer een keer goed vertellen, de volgende keren klopt er niets meer van het verhaal en rammelt het aan alle kanten.
Ik zou toch eens goed navragen aan kennissen en familieleden of ze echt niemand weten die dit klusje kan verrichten, bij die prutserij kan je beter maar wegblijven, die mochten er van mij echt niet eens meer naar mijn auto kijken, ook niet van een afstand van 5 kilometer!
Ik hoop dat het gaat lukken.
Met vriendelijke groet,
Ad