BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
ben nieuw hier,
Moderator: Moderator Team
-
D@vid Z3
Heb nu sinds 2 dagen een E36 M3 en merk echt dat dit een geheel andere auto is als mijn 328i. Qua verbruik valt het allemaal wel mee, zelfde als mijn 328i,
De m3 loopt veel rauwer en aggressiever als de 328. Moet zeggen dat mijn 328 comfortabeler en veel soepeler is, maar dit is leuker
!!!!!
Mensen die intresse hebben in een zeer betrouwbare en complete 328i coupe uit 95 (M uitgevoerd) kunnen natuurlijk altijd contact met mij opnemen
GR,
David
De m3 loopt veel rauwer en aggressiever als de 328. Moet zeggen dat mijn 328 comfortabeler en veel soepeler is, maar dit is leuker
Mensen die intresse hebben in een zeer betrouwbare en complete 328i coupe uit 95 (M uitgevoerd) kunnen natuurlijk altijd contact met mij opnemen
GR,
David
Vanwaar de reden dat je omgestapt bent van 328 naar M3.D@vid M3Coupe wrote:Heb nu sinds 2 dagen een E36 M3 en merk echt dat dit een geheel andere auto is als mijn 328i. Qua verbruik valt het allemaal wel mee, zelfde als mijn 328i,
De m3 loopt veel rauwer en aggressiever als de 328. Moet zeggen dat mijn 328 comfortabeler en veel soepeler is, maar dit is leuker!!!!!
Mensen die intresse hebben in een zeer betrouwbare en complete 328i coupe uit 95 (M uitgevoerd) kunnen natuurlijk altijd contact met mij opnemen![]()
GR,
David
En welke heb je de 3.0 of 3.2
Ikzelf zou een 3.0 nemen. (komt er ook ooit eens
Maar eerst maar ff financieel op orde
There's no place like the carseat...!!!
-
D@vid Z3