BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bmw 328i Coupe personalizen

Projecten van leden van BMWForum.nl

Moderators: Moderator Team, Service Team

web
2e Versnelling

Post by web »

dB-Mike wrote: Dat is smaak bijv
Ikzelf ben een voorstander van gelijdelijk naar donker naar achteren en achterruit zwart
Is niet het effect van grijs-kenteken zoals jij dat noemt
Inderdaad een kwestie van smaak, ikzelf vind het wel 'grijs kenteken' effect zodra de achterste zijruiten donkerder zijn dan de voorste. Veel strakker als de zijruiten gelijk zijn, omdat ze in 1 en hetzelfde vlak zitten. Je bent dan wat beperkt door de wet maar so be it - zie je ook nog es wat. Maar ieder z'n smaak hoor, ik zeg niet dat jij het verkeerd doet, alleen dat ik het voor mezelf anders wil.
E39 540i6 Touring arktissilber

Topic Author
Gert-jan
1e Versnelling

Post by Gert-jan »

Deepbass909, Nog bedankt voor de tip voor de M onderlip. Heb contact opgenomen met de lokale bmw dealer en deze kunnen ze gewoon leveren binnen 2-3 werkdagen. Heb hem gisteren besteld dus komt binnenkort binnen, tevens kostte de lip € 60,00 terwijl ik in belgie uitkwam op € 75,00 excl. 22.75 verzendkosten.

Zal binnenkort foto's maken van de montage en hoe hij eronder zit.
Bmw ///M

MikeE36T
2e Versnelling

Post by MikeE36T »

Gert-jan wrote:Deepbass909, Nog bedankt voor de tip voor de M onderlip. Heb contact opgenomen met de lokale bmw dealer en deze kunnen ze gewoon leveren binnen 2-3 werkdagen. Heb hem gisteren besteld dus komt binnenkort binnen, tevens kostte de lip € 60,00 terwijl ik in belgie uitkwam op € 75,00 excl. 22.75 verzendkosten.

Zal binnenkort foto's maken van de montage en hoe hij eronder zit.
Heeeeeeeeee en ik dan? :cry: :cry:

:lol:
[ external image ]
1999 E36 318i Turbo Touring [ external image ] Sport Edition

Topic Author
Gert-jan
1e Versnelling

Post by Gert-jan »

Sorry mike :oops: had iets te oppervlakkig gelezen :oops:

Heel erg bedankt!!! :lol:
Bmw ///M

MikeE36T
2e Versnelling

Post by MikeE36T »

:mrgreen: :fluiten: :rofl:
[ external image ]
1999 E36 318i Turbo Touring [ external image ] Sport Edition

Topic Author
Gert-jan
1e Versnelling

Post by Gert-jan »

bmw M lip is binnen :D 2 dagen levertijd, niet slecht voor een dealer :lol:

Ga hem vandaag ophalen en zal hem binnenkort op de brug erop zetten zodat het er allemaal goed onderkomt.
Bmw ///M

Topic Author
Gert-jan
1e Versnelling

Post by Gert-jan »

Gister even wat foto's gemaakt van de auto, bij deze nog de foto's van hoe de spiegels erop zitten:

[ external image ]

[ external image ]

Tevens nog een vraagje, enig idee waar een goede stabilisatiestang voor over de motor verkrijgbaar is? Ken hier in de buurt NL power wel natuurlijk maar deze hebben alleen maar verstelbare die volgens mij niet alleen voor een 328 gemaakt zijn. Of moet ik hier weer voor naar de BMW dealer? :wink:
Bmw ///M

dB-Mike
3e Versnelling

Post by dB-Mike »

foto's zijn te groot
There's no place like the carseat...!!!

web
2e Versnelling

Post by web »

Gert-jan wrote:Tevens nog een vraagje, enig idee waar een goede stabilisatiestang voor over de motor verkrijgbaar is?
Veerpootbrug heet zo'n ding. Een willekeurige tuning shop zou zo'n ding moeten kunnen bestellen in allerlei soorten en maten, voor een E36.

Verstelbaar betekent niet per se dat ie universeel is trouwens, de 'ringen' die je op de veerpoot schroeft zijn immers voertuig specifiek!

Verstelbaar betekent alleen dat ie op elke auto exact zal passen zonder dat daar al te ruime boutgaten voor nodig zijn (die weer niet zo goed zijn voor de werking van zo'n brug). Er zit altijd wel een half millimetertje verschil tussen verschillende auto's van hetzelfde type...

Verder kun je er een voorspanning mee instellen ; voor gevorderde onderstel-tuners ;)

Maar als het je alleen om de looks gaat (zoals de meesten :roll: ) kun je net zo goed een vaste nemen inderdaad.

Topic Author
Gert-jan
1e Versnelling

Post by Gert-jan »

Ok dank u, zal eens even voor verder kijken...

Bij deze btw de goede foto's: :oops:

[ external image ]

[ external image ]
Bmw ///M

Mike
1e Versnelling
Type Auto: BMW e39 530i EXE [A] Oxfordgrün - BMW e36 320i Coupé Calypsorot

Post by Mike »

Ben ik dan echt de enigste hier die elke ochtend z'n koplampen schoonmaakt?????? vind het geen gezicht als het smerig is? :D

web
2e Versnelling

Post by web »

Mike wrote:Ben ik dan echt de enigste hier die elke ochtend z'n koplampen schoonmaakt??????
Ben bang van wel, maar het is helemaal geen slecht idee. Zeker niet met "achter glas" lampen zoals E36, 38, 39 en verder. Daar zie je elk vuiltje op, ziet er al snel niet meer uit inderdaad... maar wordt het niet snel krasserig, als je er 365 keer per jaar overheen gaat vegen?

dB-Mike
3e Versnelling

Post by dB-Mike »

Als je genoeg schuim op het glas hebt niet schuim bedekt t vuil met een laagje sop en beschermd tegen krassen
Dus gewoon wat carshampoo met beetje water in een glassex spray doen en huppa spuiten maar
En dan met een microvezeldoek afnemen
Dan heb je zo goed als gegarandeerd geen krassen :wink:
There's no place like the carseat...!!!

Mike
1e Versnelling
Type Auto: BMW e39 530i EXE [A] Oxfordgrün - BMW e36 320i Coupé Calypsorot

Post by Mike »

hahaha ok dan :D en ik heb geen originele lampen meer erin, heb van die heldere units. 1 geheel.

krijgt geen krassen hoor, en sochtends is het nog vochtig ;) gewoon met een zeem en klaar, doe ik altijd voor ik vertrek :)

Topic Author
Gert-jan
1e Versnelling

Post by Gert-jan »

Gister zijn we weer druk geweest :D Even het M-lipje voor op de bumper gezet. Was weinig werk achteraf gezien, zit er mooi strak op zo origineel bmw 8)

[ external image ]

[ external image ]

Ik hou jullie op de hoogte wat er verder nog gebeurt in de toekomst :lol:
Bmw ///M
Post Reply

Return to “Projecten”