Page 4 of 8

Posted: 08 Apr 2008 10:17
by MikeE36T
Beter zo! Anders mis je echt iets vind ik, zonder die lip.

Posted: 07 Jun 2008 08:31
by Gert-jan
Zo, sinds gister de auto weer terug van de garage :D

Let niet op dat de auto zo vies is maar heb nog geen tijd gehad om hem schoon te maken :oops: Zal nog wel weer wat fototjes schieten als ie netjes gewassen is 8)

Dakspoiler zit er (eindelijk) op:

[ external image ]

[ external image ]

Tevens is de auto wat verhoogd, ik kon letterlijk geen drempel normaal over als er meerdere mensen in de auto zaten. Er zaten al nieuwe schokdempers onder, maar nu dus ook Weitec veren (30/15).

En last but not least! het M50 inlaatspuitstuk, werkt als een trein! de motor loopt nu iets ruwer maar niet schrikbarend. Maar als je eenmaal je rechtervoet gaat gebruiken gaat het echt wel een stuk harder als het origineel. Je merkt het met name boven de 4000 toeren, normaal iets wat een dipje en nu blijft ie maar door gaan tot 6500 toeren en gaat daarna weer vrolijk verder :lol:

Hier nog een paar fototjes:

[ external image ]

[ external image ]

Posted: 07 Jun 2008 22:39
by shorty-jr
ziet er netjes uit hor :D

Posted: 08 Jun 2008 23:23
by hyper
liefde straalt er vanaf wat een brute bak!!
als je em ooit zou willen verkopen wat voor prijs zou je dan in gedachten hebben?

Posted: 10 Jun 2008 09:12
by Gert-jan
hyper wrote:liefde straalt er vanaf wat een brute bak!!
als je em ooit zou willen verkopen wat voor prijs zou je dan in gedachten hebben?
Dank je, :D

Maar kwa prijs zou ik het niet weten :?: Voor mij is ie momenteel Priceless :lol: En daarnaast is het nog altijd zo in de handel:

'wat een gek er voor geeft' :wink:

Posted: 10 Jun 2008 17:47
by hyper
hehe true

wat voor 0-100 en 0-200 tijden heb je nu als ik vragen mag en zou je er misschien een filmpje van willen maken en dan op youtube uploaden ofzo?

groetjes

8)

Posted: 11 Jun 2008 17:22
by 325i
Normale onderlip heb ik laatst bestel koste nog geen 50euro
Het GT gedeelte daarintegen was wel even slikken en dus ook niet bestelt ik d8 iets van bijna 500euro voor het GT gedeelte.
Eerst andere dingen in die auto proppen en dan wellicht een GT lip


andere inlaat is een must op een 2,8 anders is die nog langzamer dan een 2,5 die standaard is.
Met een chippie en een andere nokkenas makkelijk 220pk :ok:

Posted: 11 Jun 2008 19:41
by nsrracer
hey

allereerst hele mooie auto :)

ik heb een vraagje over je k&n filter. ik heb al een geschikte voor mijn type gevonden maar waar kan ik zo'n hitteschild krijgen? of heb je deze zelf gemaakt?

Posted: 11 Jun 2008 21:50
by hyper
325i wrote: andere inlaat is een must op een 2,8 anders is die nog langzamer dan een 2,5 die standaard is.

Oh?

Posted: 12 Jun 2008 07:50
by Gert-jan
nsrracer wrote:hey

allereerst hele mooie auto :)

ik heb een vraagje over je k&n filter. ik heb al een geschikte voor mijn type gevonden maar waar kan ik zo'n hitteschild krijgen? of heb je deze zelf gemaakt?
Bedankt! :wink: Maar het hitteschild is van K&N, is de 57i kit voor de 6 cilinder. Ik weet eerlijk gezegt niet of ze het hitteschild ook maken voor een 4 cilinder. Heb hiervoor een 318is gehad en had er toen een Green filter opzitten zonder hitteschild.

Posted: 12 Jun 2008 07:55
by Gert-jan
hyper wrote:
325i wrote: andere inlaat is een must op een 2,8 anders is die nog langzamer dan een 2,5 die standaard is.

Oh?
Klopt niet (gelukkig!) 325 is toch echt 'standaard' langzamer als een 328.

Bron autoweek:

325 automaat: PRESTATIES
topsnelheid 231 km/h
acceleratie 0-100 km/h 9,0 s

328 automaat: PRESTATIES
topsnelheid 232 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,8 s

325 handbak: PRESTATIES
topsnelheid 233 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,0 s

328 handbak: PRESTATIES
topsnelheid 236 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,3 s

Zou ook wel raar zijn dat een auto met een 'lichtere' motor sneller zou zijn, helemaal gezien het koppel wat een 328 veel meer heeft dan een 325 :wink:

Posted: 12 Jun 2008 09:40
by web
Autoweek en praktijk wil nog wel eens verschillen.

325 voelt misschien sneller aan omdat ie wat gretiger de toeren in wil.

Posted: 12 Jun 2008 17:01
by nsrracer
Gert-jan wrote:
nsrracer wrote:hey

allereerst hele mooie auto :)

ik heb een vraagje over je k&n filter. ik heb al een geschikte voor mijn type gevonden maar waar kan ik zo'n hitteschild krijgen? of heb je deze zelf gemaakt?
Bedankt! :wink: Maar het hitteschild is van K&N, is de 57i kit voor de 6 cilinder. Ik weet eerlijk gezegt niet of ze het hitteschild ook maken voor een 4 cilinder. Heb hiervoor een 318is gehad en had er toen een Green filter opzitten zonder hitteschild.
bedankt voor de info. staat wel heel netjes met dat hitteschild en die veerpootbrug :) :wink:

Posted: 19 Jun 2008 09:50
by Gert-jan
Bij deze dan een filmpje van de acceleratie met het M50 spruitstuk, K&N 57i kit en Eisenmann 4x70mm uitlaatsysteem :D

Sorry dat het filmpje op z'n kant staat maar moet nog ff overweg met m'n I-phone :oops: Blijkt dat als je recht wil opnemen je de telefoon op z'n kant moet houden :x

Veel plezier :P

KLIK!

Posted: 20 Jun 2008 08:20
by hyper
hehe ik ben net wakker maar ik tel ongeveer 7sec naar de 100?