BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

E36 Compact, linkerdeur opent niet!

Forum voor alle E36 series van 1991 tot 1999.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Nybra
Neutraal
Type Auto: BMW 318tds

E36 Compact, linkerdeur opent niet!

Post by Nybra »

Beste Forumleden,

na het herstellen van schade aan een E36 compact is de wagen naar de spuiter geweest. Deze beste man heeft een nieuwe deur los erbij gespoten en heeft toen zelf alles overgezet en de deur erin gehangen.
Nu heeft hij deze zelf niet geprobeerd op werking voor deze te monteren, en nu gaat de deur dus niet meer open.
Heb het deurpaneel er inmiddels al af maar kan niet zien dat er iets niet goed gemonteerd zit, ook gaat het pinnetje gewoon omhoog en omlaag bij het openen en sluiten van de deur, ook als ik dit via de rechter deur of kofferbak doe. Nu is het geval dat ik niet het 'klik' gevoel heb bij het trekken aan de hendel.

Nu heb ik links en rechts iets gelezen over een defecte stelmotor, maar dan hoort het pinnetje ook niet omhoog te gaan... of heb ik dit fout...

Iemand een idee?? Krijg de deur voor geen mogelijkheid open!!

Met vriendelijke groet,

Bryan
Als ik Mercedes wil rijden bestel ik wel een taxi ;)

DannysedanE36
1e Versnelling
Type Auto: E28 E34Touring, E36

Re: E36 Compact, linkerdeur opent niet!

Post by DannysedanE36 »

Hi, een beetje een late reactie.
Het lijkt me toch het probleem van de spuiter, hij heeft de deur erin gemonteerd en je moet er vanuit kunnen gaan dat de deur dan werkt. Mijn idee is naar de beste man toe en hij kan het probleem vast wel oplossen. Groeten, Danny
Post Reply

Return to “1991 - 1999 (E36)”