Beste,
Als ik mijn wagen start na een langere tijd , als de motor koud is dan schommelt de toerenteller enorm en schudt heel de wagen. Weet iemand wat dit is en of er een probleem met de motor is ? Ik ben geweest naar mijn garagist en hij vertelde me dat dit normaal is maar volgens mij kan het niet normaal zijn. Als ik bvb op autosnelweg rijd op een constante snelheid trilt de wagen om de 5 seconden ik voel dat aan de stuur end at herhaalt zich ook om de 5 seconden. Ik weet niet of deze 2 iets met mekaar te maken hebben...Moest iemand een antwoord hebben zou ik erg dankbaar zijn.
Groeten
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Toerenteller schommelt enorm bij koud motor bij een 520D E60
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
- Type Auto: E60
-
- Neutraal
- Type Auto: bmw E60 520D 2006
Re: Toerenteller schommelt enorm bij koud motor bij een 520D
Beste,
Ik heb niet precies hetzelfde probleem maar de bewegende toerenteller komt mij ook bekend voor,
Ik heb geen oplossing maar ben heel benieuwd of jij iets gevonden hebt
mvg Michel
Ik heb niet precies hetzelfde probleem maar de bewegende toerenteller komt mij ook bekend voor,
Ik heb geen oplossing maar ben heel benieuwd of jij iets gevonden hebt
mvg Michel
-
- Neutraal
- Type Auto: E46 320CI Cabrio '04
Ik denk dat het 2 verschillende problemen zijn. Het schommelen wat je zegt hé, hoor je dan ook dat de auto steeds zelf gas geeft? of is het puur de toerenteller die schommel? En hoeveel schommelt die?
BMW, because everything else is just traffic...
BMW E46 320CI Cabriolet BJ2004 2013 - huidig Te Koop!
Hier komt een BMW E46 M3
Hier komt een BMW E46 M3
-
- Neutraal
- Type Auto: bmw E60 520D 2006
De auto geeft geen gas en blijft stabiel lopen, de toeren teller beweegt 1 mm heen en weer constante beweging en mijn vorige auto bleef eigenlijk gewoon het toerental stabiel weer geven.
-
- Neutraal
- Type Auto: E46 320CI Cabrio '04
In dat geval kan ik je helaas niet helpen. Ik dacht namelijk dat ie bijv van 2000 naar 3000 toeren ging!
BMW, because everything else is just traffic...
Hier komt een BMW E46 M3
Hier komt een BMW E46 M3
-
- Neutraal
- Type Auto: E60 525 2005
Allen,
Het schommelen van het toerental was bij mij ook aan de orde. Ik heb op advies de automaat laten flushen bij Autotrans in Lunteren. Het schommelen is verdwenen.
Het schommelen van het toerental was bij mij ook aan de orde. Ik heb op advies de automaat laten flushen bij Autotrans in Lunteren. Het schommelen is verdwenen.