Hallo,
Gister en vandaag slaat mijn 530D spontaan af tijdens het rijden (30 km/h a 60 km/h).
Vaak gebeurt dit als ik gas geef en los laat.
Verder loopt de motor niet mooi, schommelt of loopt ineens weer goed.
DIt doet ie niet altijd het afslaan.
Er zit een nieuwe brandstoffilter op.
Na het afslaan kan ik deze zonder problemen weer starten.
Wat kan het zijn?
Valse lucht?
Sensors?
Waar moet ik kijken.
Graag jullie reactie's.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Auto slaat spontaan af tijdens het rijden
Moderator: Moderator Team
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Re: Auto slaat spontaan af tijdens het rijden
klinkt als een LMM die overleden is alleen dat afslaan onder het rijden is vreemd.
Auto al uitgelezen?
Auto al uitgelezen?
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Bedankt voor je reactie.
Ik heb dit niet altijd, gister niet en vandaag weer wel problemen dat ie niet netjes loopt af en toe.
LMM kan je toch stekker er af halen en testen, wat moet de motor dan doen als deze eraf is?
Kan je deze schoonmaken met remmenreiniger ofzo?
Auto is verder niet uitgelezen.
Ik heb dit niet altijd, gister niet en vandaag weer wel problemen dat ie niet netjes loopt af en toe.
LMM kan je toch stekker er af halen en testen, wat moet de motor dan doen als deze eraf is?
Kan je deze schoonmaken met remmenreiniger ofzo?
Auto is verder niet uitgelezen.
-
Silva
- Neutraal
- Type Auto: 523i touring
Is het br.st.filter voor het afslaan verwisseld of begon het afslaan na het vervangen van het br.st.filter?
-
tsjabbie
- Neutraal
- Type Auto: 525 TDS autom 97
het kan ook de filter zijn die onder de auto zit aan de bestuurders kant kap ff los maken en dan zie je hem zitten maar die is wel prijzig ik meen rond de 130 Euro dit probleem had ik ook als ik hem op cruiscontrol heb staan nu is dat op gelost en slaat niet meer af tijdens het rijden dat is bij de diesel dan wel zo 525tds autom hoop dat je hier wat aan hebt LMM kan het niet zijn die was bij mij stuk dat heb met je trek vermogen te maken dus dat lijkt me niet