Hallo allemaal,
Als nieuweling op dit forum zal ik me even voorstellen. Ik ben Jules en ik kom uit het Brabantse Gemert. Ik ben lang opzoek geweest naar een mooie/goede BMW 3-serie. Velen hebben er de revue gepasseerd, maar het merendeel dat te koop staat is afgetrapt of verpaupert. Het is moeilijk om er een te vinden die nog niet uitgeleefd is of die geen roest vertoont. Maar vandaag is het me gelukt. Ik heb een BMW 318i uit 1991 gekocht, die van de eerste eigenaar af komt(!) zelfs de orginele radio zit er nog in! Al het onderhoud gehad en alle boekjes aanwezig! De auto zit zeer strak in de lak en rijd fantastisch. Het enige minpuntje aan de auto is dat deze wat roest heeft aan de zijschermen bij de spatborden. (iemand alvast tips over hoe ik dit het beste kan maken?) verder is de auto perfect en ben ik er zeer blij mee! Dit is mijn eerste BMW en ik hoop er lang plezier van te hebben. ik ga hem volgende week ophalen en dan zal ik er wat foto`s bij posten!
Gr.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Even voorstellen! Jules en een BMW 318i e36
Moderator: Moderator Team
-
- 1e Versnelling
- Type Auto: E87 120d High Executive
Re: Even voorstellen! Jules en een BMW 318i e36
Toppie!
Roest op de schermen voor, of achter? Als het voor is, zou ik zelf opzoek gaan naar nette schermen van de sloperij. Al in de goede kleur etc. Ff goed poetsen, en monteren maar, wat vaak niet eens zo moeilijk is.
Ook nog plannen om de auto wat de "modificeren"??
Roest op de schermen voor, of achter? Als het voor is, zou ik zelf opzoek gaan naar nette schermen van de sloperij. Al in de goede kleur etc. Ff goed poetsen, en monteren maar, wat vaak niet eens zo moeilijk is.
-
- 1e Versnelling
- Type Auto: 323Ci Cabrio
Goede keuze Jules
Veel plezier met deze auto! En jij ook natuurlijk goed bijhouden!

kanienogharder?
De roest zit op de voorschermen. het enige probleem is dat de auto in een weinig voorkomende kleur is gespoten heb ik me laten vertellen. BMW heeft deze kleur slechts een jaar op de 3-serie geleverd en het word dus lastig om de zelfde kleur schermen te vinden denk ik.Smotske wrote:Toppie!
Ik heb (nog) geen plannen om de auto te modificeren. het klinkt misschien saai maar ik hou van orginele auto"s! dus ik wil deze ook zo origineel mogelijk houden.
Dankjewel!Ik denk zelf ook dat dit een goede keuze is! En uiteraard ga ik deze auto alle zorg geven die hij verdient!snellehenkie wrote:Goede keuze JulesVeel plezier met deze auto! En jij ook natuurlijk goed bijhouden!