BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW Rookie

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
TarmacTaurus
Neutraal

BMW Rookie

Post by TarmacTaurus »

Goedemorgen Forumleden,

Na mijn hele autoleven Alfa en Lancia te hebben gereden (altijd met veel plezier en zonder mankementen) vond ik, nu ik wat ouder wordt :+ het tijd voor wat meer comfort, maar zonder onder te doen voor rijplezier en sportiviteit. Dan kom je volgens mij maar bij 1 merk uit en dat is BMW, maar daar hoef ik de gebruikers van dit forum uiteraard niets over te vertellen.

Persoonlijk vlak ben ik naast autoliefhebber ook een motorsport liefhebber, maar dan op twee wielen, race al 12 jaar op diverse circuits door heel Europa.

Ik ben sinds vorige week in het gezit van een BMW E61 uit 2005, deze heeft wel een wat hogere kilometerstand, maar onderhoud is volgens schema geweest en auto voelt zeer solide aan (beter dan sommige met minder kilometers)

Uiteraard zal ik heus wel wat dingen tegen komen maar ik heb gelukkig gezien dat er voldoende zaken zijn die andere mensen al een keer eerder meegemaakt hebben.
Post Reply

Return to “Stel je even voor”