Beste leden,
Ik heb pas een 547 Hartge aangeschaft met een defecte automaatbak. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe, wij kan mij hierbij helpen?
De auto staat op kenteken als een 540i en Hartge heeft volgens mij niks aan de bak aangepast dus het is de bak voor een 540i uit 1997 de laatste 7 nummers van het chassis nummer zijn BU84407.
Alvast bedant
Groeten Frank
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Automaatbak 540i
Moderator: Moderator Team
Forum rules
BMWForum.nl is geen marktplaats.nl, tegen het verkopen van auto's en eventueel onderdelen hebben wij geen bezwaar, mits je je even netjes voorstelt en geen spullen aanbiedt met commerciële doeleinden zonder overleg met de beheerder(s).
Om je spullen aan te bieden moet je minimaal 10 berichten hebben geplaatst, dit om te voorkomen dat mensen zich alleen maar registeren om hun spullen te verkopen.
BMWForum.nl is geen marktplaats.nl, tegen het verkopen van auto's en eventueel onderdelen hebben wij geen bezwaar, mits je je even netjes voorstelt en geen spullen aanbiedt met commerciële doeleinden zonder overleg met de beheerder(s).
Om je spullen aan te bieden moet je minimaal 10 berichten hebben geplaatst, dit om te voorkomen dat mensen zich alleen maar registeren om hun spullen te verkopen.
Re: Automaatbak 540i
Ik heb nog een bak leggen van een 740i uit '96.Ik heb met de auto gereden en de bak schakeld goed.De bak lekte iets bij de koppelomvormer.
PB bij intresse
PB bij intresse
Re: Automaatbak 540i
ik heb ook nog en automaat bak liggen zit nog onder de wagen mijn vriendin heeft ongelukje gehad kan hem ophalen voor 400 euro schakeld goed nooit geen problemen.
0655814513
0655814513