Brandstofpomp
Posted: 28 Apr 2014 09:52
Beste leden.
Ik ben in bezit van een E60 2004 525D sedan. Sinds kort krijg ik een soort raar geluid bij de rechter achterwiel. nu ben ik bij een universal dealer geweest en die zei dat het uit de brandstoftank komt en dat mijn brandstof pomp aan vervanging toe is. De auto rijdt nog steeds goed maar af en toe verliest hij krachtvermogen als ik boven de 120 km/uur rijdt. Heeft iemand hiermee ervaring of hetzelfde probleem gehad??
Graag u reactie.
Alvast bedankt
Ik ben in bezit van een E60 2004 525D sedan. Sinds kort krijg ik een soort raar geluid bij de rechter achterwiel. nu ben ik bij een universal dealer geweest en die zei dat het uit de brandstoftank komt en dat mijn brandstof pomp aan vervanging toe is. De auto rijdt nog steeds goed maar af en toe verliest hij krachtvermogen als ik boven de 120 km/uur rijdt. Heeft iemand hiermee ervaring of hetzelfde probleem gehad??
Graag u reactie.
Alvast bedankt