Page 1 of 1

Brandstofpomp

Posted: 28 Apr 2014 09:52
by Muric
Beste leden.

Ik ben in bezit van een E60 2004 525D sedan. Sinds kort krijg ik een soort raar geluid bij de rechter achterwiel. nu ben ik bij een universal dealer geweest en die zei dat het uit de brandstoftank komt en dat mijn brandstof pomp aan vervanging toe is. De auto rijdt nog steeds goed maar af en toe verliest hij krachtvermogen als ik boven de 120 km/uur rijdt. Heeft iemand hiermee ervaring of hetzelfde probleem gehad??

Graag u reactie.

Alvast bedankt

Re: Brandstofpomp

Posted: 30 Apr 2014 11:25
by Speedy540
Hallo,

Wanneer is het geluid precies aanwezig? heeft de garage de moeite genomen om het wiel een slinger te geven?

Re: Brandstofpomp

Posted: 01 May 2014 17:55
by Muric
Beste Speedy540

Aan de wil mankeert niks. Het geluid hoor je zodra ik contact geef. Na het rijden van paar uur verliest hij krachtvermogen en trekt heel langzaam op. Heb je hiermee ervraing gehad??