BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW 120d 2004 Radio Speler

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Myron
Neutraal
Type Auto: 120d (1-Serie)

BMW 120d 2004 Radio Speler

Post by Myron »

Goede avond,

Ik heb een vraag over de radiospeler in mijn BMW 120d uit 2004.
Mijn mp3 cd's kan hij helaas niet lezen, waardoor meer dan de helft van mijn cd's niet af kan spelen.
Dan is het een optie om bijvoorbeeld alles normaal te branden maar dan kan er maar 20 tot 22 nummers op de cd.
dat is toch iets anders dan 4-5 albums, weet dat ik dan een andere radio speler moet aanschaffen.

nu is mijn vraag ook, waar kan ik zo iets kopen dat in een BMW 120d uit 2004 past.
Zag laatst voor 600 euro een speciale voor de bmw 120d die had een scherm en kon ook van alles.
Mp3 lezen, navigatie systeem en zulke dingen.

dit zou voor mij de mooiste oplossing zijn, maar hebben er mensen ook informatie en ervaring ermee.
en waar hebben jullie ze gekocht ? want een originele bij BMW dealer zelf weg kost me heel wat geld ben ik bang.

Andere oplossingen hoor ik ook heel graag.

Bedankt voor de moeite en wens jullie nog fijne avond.
Post Reply

Return to “1 Series”