BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
16:9 navigatie
Moderator: Moderator Team
16:9 navigatie
hoi
ik heb een e39 528 bj 2000.
er zat een 4:3 navigatie in met mk2 die heb ik verwisseld met 16:9 mk3
het volgende is het probleem het scherm zit aan de zijkanten 2 zwarte balken maw het lijkt wel een 4:3 beeld.
boordcomputer geeft 4:3 beeld....navigatie volledig scherm.
-in de instellingen kan ik niks veranderen
-in de tv funktie kan ik het beeld ook niet veranderen.
-accupool een uur los gehad.
-videomodule losgehaal==> helemaal geen beeld.
wie o wie kan mij helpen.
ps: heb ergens gelezen dat de bmw software denkt dat er een klein scherm in zit.
ik heb een e39 528 bj 2000.
er zat een 4:3 navigatie in met mk2 die heb ik verwisseld met 16:9 mk3
het volgende is het probleem het scherm zit aan de zijkanten 2 zwarte balken maw het lijkt wel een 4:3 beeld.
boordcomputer geeft 4:3 beeld....navigatie volledig scherm.
-in de instellingen kan ik niks veranderen
-in de tv funktie kan ik het beeld ook niet veranderen.
-accupool een uur los gehad.
-videomodule losgehaal==> helemaal geen beeld.
wie o wie kan mij helpen.
ps: heb ergens gelezen dat de bmw software denkt dat er een klein scherm in zit.
Re: 16:9 navigatie
Even aan deze man vragen hij weet er alles van,
http://www.thommy.nl/Contact-pagina/Tho ... l?catid=12
http://www.thommy.nl/Contact-pagina/Tho ... l?catid=12
Groet. linfiel.
zal best maar ik kreeg als reaktie: IK KAN GEEN AUTO MAKEN VIA MAIL
echt klantvriendelijk????
ik ben zelf al mischien iets verder: ik heb het nummer op de tv/video module op internet opgezocht en daar stond dat mijn module alleen geschikt is voor4:3.
belde vandaag van ooyen in asten en die zei: dat het daar volgens hem niet aan lag.
WAT NU?????
echt klantvriendelijk????
ik ben zelf al mischien iets verder: ik heb het nummer op de tv/video module op internet opgezocht en daar stond dat mijn module alleen geschikt is voor4:3.
belde vandaag van ooyen in asten en die zei: dat het daar volgens hem niet aan lag.
WAT NU?????
Ja kan kloppen dat Thommy zo doet maar ze mailen hem ook gek voor de kleinste dingen, de BMW garage gaat ook naar hem toe als ze geen raad meer weten, hij weet echt alles over stroom van de BMW, jammer voor jou met zo'n antwoord.
Groet. linfiel.
-
Speedy540
- 2e Versnelling
- Type Auto: e34 540ia / e34 520iat / e36 316i
Weet niet of er iemand bij je in de buurt is die een 16:9 module heeft? Anders even die er in prikken om te testen. Als ik namelijk op mijn normale tv ook 4:3 beeld binnen krijg zet hij het ook niet om naar 16:9 dus lijkt me wat voorbarig om te zeggen dat het daar niet aan ligt.
Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa
zo dacht ik er ook over speedy
had van ooyen gebeld in asten maar die deed dat niet,kon wel mijn auto daar neerzetten.
had van ooyen gebeld in asten maar die deed dat niet,kon wel mijn auto daar neerzetten.
-
Speedy540
- 2e Versnelling
Das geld verdienen voor die jongens op die manier. Heb helaas geen module liggen.
Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa
heb via bmw familie iemand gesproken.
heb een 2e hands video module besteld.
komt van de week binnen
heb een 2e hands video module besteld.
komt van de week binnen
-
Speedy540
- 2e Versnelling
Ik ben benieuwd.
hallo
heb de nieuwe video module aangesloten en heb weer volledig beeld
probleem opgelost
heb de nieuwe video module aangesloten en heb weer volledig beeld
probleem opgelost
-
Speedy540
- 2e Versnelling
Dus lag inderdaad in de hoek waar we beide dachten.