Hallo allemaal,
Sinds 2012 ben ik in bezit van een E46 330D Automaat uit 2001. De auto heeft altijd al wat getrild maar daar ben ik gewend aan geraakt. Echter sinds kort schudt mijn auto bij stationair draaien. Ik word echt geshaked zodra ik stilsta. Zodra ik eenmaal een beetje snelheid heb is het helemaal weg, tenmiste zo lijkt het want bij snelheid is niets voelbaar. Daarnaast merk ik dat in de bochten het stuur trilt, bij rechtdoor rijden is dit niet. (ATFolie-pijl is in orde)
Weet iemand hoe dit kan komen en hoe te verhelpen?
Onlangs heb ik wel mijn stuurhuis laten vervangen door een 2e hands stuurhuis, tevens zijn de wielen toen ook uitgelijnd.
Groeten,
Luuk
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Auto schud bij stationair
Moderator: Moderator Team
-
Speedy540
- 2e Versnelling
- Type Auto: e34 540ia / e34 520iat / e36 316i
Re: Auto schud bij stationair
Zijn je motorsteunrubbers nog wel in orde?
Rij een 316i van 04-1994. Wil je wat laten maken of heb je onderdelen nodig? pm me maar dan kijk ik wat ik kan betekenen voor je. De 540i staat geschorst. Uitlezen van uw bmw is mogelijk. zowel met Dis als Inpa
-
Raymond64
- 1e Versnelling
- Type Auto: 525 Touring E39
Re: Auto schud bij stationair
Veelal is dit een probleem bij de 330d , er is namelijk gebruik gemaakt van de zelfde motorsteunen als bij de lager pk auto's
Rond de 230.000 km moeten deze vervangen worden.
Idem vaak ook dan meteen een revisie op de voortrein rubbersvetc, anders gaat de auto zoeken.
Rond de 230.000 km moeten deze vervangen worden.
Idem vaak ook dan meteen een revisie op de voortrein rubbersvetc, anders gaat de auto zoeken.