BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Schema

Forum voor alle E36 series van 1991 tot 1999.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
SIRsparky989
Neutraal

Schema

Post by SIRsparky989 »

Beste mensen

ik ben eigenlijk opzoek naar de bedradings schema van een bmw e36 coupe, ik wil voornamelijk weten hoe het systeem werkt dat de raam een stukje omlaag schuift en weer dicht schuift tijdens het open en dicht maken van de deur..... dit wil ik graag weten omdat ik wil proberen om deze functie ook te gebruiken op een mazda 323f. i know hele andere type wagen en de verkeerde maar toch zou ik het graag willen weten, tevens de vraag of mensen met eventuele foto's van deze mechanisme dit graag zouden willen laten zien

gr sebas

bmw325icabriovanos
Neutraal
Type Auto: 325i cabrio

Re: Schema

Post by bmw325icabriovanos »

Gaat helemaal via de computer. Gaat niet lukken. Beter maak je een schakelaar op je deurklink en dan met een arduino kitje de motor van je electrische raam aansturen. ;)
[ external image ]
If you ain't boosting shit, you can't even roll with us.

Topic Author
SIRsparky989
Neutraal

Post by SIRsparky989 »

ik zit zowiezo met het probleem dat de ramen van bmw een vaste voeding hebben in vegelijking met een 323f van mazda, dan zou ik daar eerst de gehele systeem moeten vervangen, maar computer gestuurd ja? heb je daar voor mij misschien een paar foto's van of iig meer informatie

bmw325icabriovanos
Neutraal
Type Auto: 325i cabrio

Post by bmw325icabriovanos »

Ik zou ff werkplaatshandboek downloaden. Heb je meteen alles. ;)
[ external image ]
If you ain't boosting shit, you can't even roll with us.
Post Reply

Return to “1991 - 1999 (E36)”