BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bmw 523i High executive

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Madness
Neutraal
Type Auto: Bmw 523i

Bmw 523i High executive

Post by Madness »

Hallo Bmw rijders.

Hierbij stel ik me zelf eens even voor.
Ik ben dan Dennis 34 jaar uit het hoge noorden plaatsje boven Groningen, Ben vader van 2 prachtige kinderen.

In het verleden altijd de 6 cilinders gereden van vw, en een poosje een Touareg v8 gereden een prachtige auto enkel een auto wat 1/5 doet. Dit werd dan echt te gek en ging ik maar weer eens op zoek naar wat anders.

Vandaag dan opgehaald een Bmw 523i Touring uit 2005 met alle opties aanwezig.
Volledige onderhoud historie op papier en 131 duizend kilometers op de klok

De auto is dan recent ingevoerd uit Duitsland, vind het een prachtige auto zal er dan ook weinig aan gaan veranderen.

Enkel wat in de planning ligt is.

- 18/19inch Bbs velgen eronder
- Software aanpassen naar Nl
- Recente navi software
-Dvd schermen in de hoofdsteunen

Als iemand een adres heeft dan om mijn taal keuze van de auto om te zetten naar Nederlands hoor ik dat graag.

[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]

linfiel
1e Versnelling
Type Auto: E46

Re: Bmw 523i High executive

Post by linfiel »

Pracht auto heb je daar Madness, wat bij ons optie is, is in Duitsland standaard, Als je de auto aan de computer hangt en uit laat lezen kan je de taal zo veranderen in het NL, voor zo'n navigatie dvd moet je gewoon op de MP zoeken, bij de dealer betaal je 180euro beetje veel vind ik dat, veel veilige KM ermee.
Groet. linfiel.

Topic Author
Madness
Neutraal
Type Auto: Bmw 523i

Re: Bmw 523i High executive

Post by Madness »

Bedankt Linfiel ik ben ook erg wijs met de auto.
Vandaag dan bij de dealer geweest in Groningen, met de vraag als ze taal willen omgooien naar Nederlands.

Meneer vertelde mij dat dit zeker een klus van 6 uur ging worden, kosten 250 euro excl.
Post Reply

Return to “Stel je even voor”