BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

nickm stelt zich voor

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
nickm
Neutraal
Type Auto: e92 320i

nickm stelt zich voor

Post by nickm »

Hoi Allemaal,

Ik ben Nick, kom uit Tilburg en werk op een creatieve vrije school in die zelfde stad.

In het verleden heb ik 6 Honda s2000's gehad en vond ik dat het tijd werd voor iets totaal anders.

Het is een bmw e92 uit 2007 geworden met 45000km op de teller! Ik heb deze met linksachter blik schade gekocht.

Tot nu toe ben ik niet echt tevreden met de auto. Ik heb hem nu drie weken en is een van de injectoren eruit geklapt. Gevolg is dat de auto bij bmw staat en alle bougies en injectoren preventief wil gaan vervangen. Gaat me 1010 euro kosten ex arbeidsuren.... Geen leuk begin.

Verder is het een super mooie en fijne auto :p

Ik hoop op dit forum veel informatie te vinden om zoveel mogelijk van de bmw te leren.

Groet,

Nick
Post Reply

Return to “Stel je even voor”