BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bart E61 525i 2004

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Bart70
Neutraal
Type Auto: E93 335i 2007

Bart E61 525i 2004

Post by Bart70 »

Ik ben hier eigenlijk om mijn BMW 5 Serie Event te promoten maar het is natuurlijk wel zo netjes om mezelf eerst even voor te stellen.
Ik ben moderator in een team op Bimmerportal en daar dus zeer aktief.
Eind 2013 heb ik een E61 gekocht met zo'n 120.000 km op de teller, een 525i. Ik wist toen nog niet zoveel van BMW af helaas en kocht hem eigenlijk omdat ik het verschrikkelijk mooie wagens vond en ik ik een caravan had van 2000 kg, deze moest hij dus kunnen trekken. De caravan is inmiddels ingeruild op eentje van 300 kg minder hahaha, maar de BMW blijft natuurlijk !
Ik kocht hem helaas vrij kaal, wist ik veel wat er allemaal op kon zitten qua opties, nou, daar ben ik achter gekomen :)

Inmiddels het een en ander geretrofit (voornamelijk laten doen), ik ben zelf niet zo heel technisch helaas.
De standaard stoelen zijn vervangen voor comfort stoelen
De spiegels zijn vervangen voor full option spiegels, inklapbaar, automatisch dimmend en led.
M-pakket voorbumper en zijskirts, M5 achterbumper en hierdoor ook genoodzaakt de uitlaat te wijzigen naar een dubbele uitlaat, dit is een FOX uitlaat geworden bij Crooke Tuning vandaan.
LCI achterlichten
Eibach veren voorzijde, achter softwarematig verlaagd.
19 inch breedset Style 101 velgen
CIC inclusief controller
LCI pook (nep)
LM2 voor de leaving home verlichting
Remupgrade naar 535D maten met Tarox gegroefde en geboorde schijven rondom en EBC Red Stuff blokken, remt als een achterlijke :ja:
Divers groot onderhoud zoals spanroller, carterventilatie, vanos, waterpomp etc.

Reeds aanwezig, xenon met bochtverlichting, erg blij mee, een van de weinige reeds aanwezige opties hahaha

In planning :

Lichtpakket, automatische achterklep (hydraulische cilinder en pomp heb ik reeds weten te bemachtigen)

Misschien nog wat vergeten maar niets spannends in ieder geval ;)

Nog wat fotootjes :

Bij aankoop :

[ external image ]

En zoals de wagen er nu bij staat.

[ external image ]
Post Reply

Return to “Stel je even voor”