Hoe Bsn2 Navi in BMW 535d 2008 facelift
Posted: 24 Feb 2015 17:16
Hallo iedereen,
Sinds afgelopen weekend ben ik de troste eigenaar van een 535d touring uit 2008.
Nu heb ik echter de volgende vraag, aangezien de particuliere eigenaar dit ook niet wist.
Ik zou graag de nieuwe Bsn2 Navi erin willen. Dus met de nieuwe layout etc. Heb nu den software Navi van de 2005 tot 2007 modellen.
Wat me opviel is dat ik wel de nieuwe draaiknop (idrive) erin heb, en nieuwe volumeknop en Clima unit.
Wie kan me vertellen,hoe dit moet of dat het überhaupt kan. Stuur enkele foto's mee van o.a de idrive knop in m'n auto. Alvast bedankt.
http://uploadenfoto.nl/show-image.php?i ... 0999fb6a63
http://uploadenfoto.nl/show-image.php?i ... 59ad6894a3
Sinds afgelopen weekend ben ik de troste eigenaar van een 535d touring uit 2008.
Nu heb ik echter de volgende vraag, aangezien de particuliere eigenaar dit ook niet wist.
Ik zou graag de nieuwe Bsn2 Navi erin willen. Dus met de nieuwe layout etc. Heb nu den software Navi van de 2005 tot 2007 modellen.
Wat me opviel is dat ik wel de nieuwe draaiknop (idrive) erin heb, en nieuwe volumeknop en Clima unit.
Wie kan me vertellen,hoe dit moet of dat het überhaupt kan. Stuur enkele foto's mee van o.a de idrive knop in m'n auto. Alvast bedankt.
http://uploadenfoto.nl/show-image.php?i ... 0999fb6a63
http://uploadenfoto.nl/show-image.php?i ... 59ad6894a3