Hallo allemaal! Mijn naam is Mehmet Usta en ik ben 24 jaar oud uit Arnhem. Ik ben van Turkse afkomst en ben sinds oktober 2012 in bezit van een 1998 E38 750i (pre-facelift) met 289.000 km op de teller. In het dagelijkse leven ben ik gewoon een HBO-student met een OV-abonnement (de BMW word puur voor hobbymatige doeleinden gebruikt). Ik kijk er naar uit om mijn ervaringen met jullie te delen op dit forum!
Foto's :
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Projecten die in de nabije toekomst gedaan moeten worden:
-ik zoek nog 2 zijschermen van de faceliftmodel in het kleur cosmosschwartz omdat dit het enige is wat nog ontbreekt aan mijn pre-facelift auto voordat het helemaal gefacelift is.
-velgen, het liefst styling 37 of andere 18 inch originele BMW velgen. Als jullie nog wat hebben liggen stuur me maar een pb. Ik heb nieuwe 18 inch banden liggen maar geen velgen om ze erop te zetten helaas.
-chromeline interieur
-een facelift M sportstuur
-originele E39 M5 tellers
-delen van de vervaagde interieur herstellen (sandbeige), tips over waar dit kan? Handvaten en leer.
-ramen tinten
Dit was het zo'n beetje voor de nabije toekomst. Heeft allemaal geen haast.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Even voorstellen. (e38 750i)
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
- Type Auto: e38