BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Juniorm; 525TDS

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Juniorm
Neutraal

Juniorm; 525TDS

Post by Juniorm »

Goeden avond iedereen,

Na lang wachten, eindelijk financieel instaat om een e34 525TDS High Exec. op de weg te houden. Heb vele 5-series bekeken, maar helaas willen de e34's nog wel eens slecht onderhouden worden...

Heb er tóch één gevonden die mij echt aanstond. Een 94'er, vol zwart leer, en verder alle denkbare opties. Keurig net onderhouden, boekjes en onderhoudsgeschiedenis erbij.. een droom voor de meeste e34's dus :)

Ik zal hier voornamelijk zijn om wat technische vragen te stellen, want er zijn enkele dingen die ik aan mijn bmw wil wijzigen. Dat zijn o.a.:

- Originele Bussiness class CD RDS radio van BMW er in
- Nieuwe type stuur (met airbag)
- Autotelefoon van BMW
- en de uitgebreide boordcomputer

(u begrijpt het.. ik wil hem origineel maar zo uitgebreid mogelijk maken)

Auto wordt verder niet getuned of gestyled(die tijd zijn we alweer voorbij, zie foto onderaan), alleen had ik nog wel 17" M5 wielen in de kast liggen, die er in de zomer onder zullen gaan.

Groet!

Junior

P.s. foto van de BMW komen z.s.m. Mijn vorige auto is wellicht leuk om even te posten:

Mazda 323F '96 GTI (limited edition) op G3.
18 inch Toora velgen
Subaru Impreza kuipstoelen (aangepast)
4 punts gordels
achterramen geblindeerd
4.5cm rondom verlaagd
CARPC inc. touchscreen + Leuk muzieksysteem rondom

[ external image ]

webmaster
Eigenaar
Eigenaar
Type Auto: F36 430i ('17)+ f30 328i ('12) (beide full options)

Post by webmaster »

welkom op ons forum.

en feli met je nieuwe aanwinst.

en die Mazda blijft ook een hele nette wagen ( zelf ook voor gekeken in het verleden, toen werd het toch een wat oudere 325 coupe ( E36) nooit spijt gehad)

bmwmotorsportkatwijk
1e Versnelling

Post by bmwmotorsportkatwijk »

hey welkom op dit forum.
zodra je foto's heb van je ride wel posten he we zijn wel benieuwd.

die mazda ziet er ook goed uit.ben toendertijd toen ik me corsa nog had ook wezen kijken voor zo'n bak maar de meeste hadden teveel kilometer op de teller te staan om hem te kopen.
Life is a highway and i wanna ride it all night long
Post Reply

Return to “Stel je even voor”