Kaartbundel en bmw-nederland.
Posted: 12 Nov 2022 17:55
Hallo, ik ben nieuw hier. Ik rij een 5.20i.
Ik heb een probleem met het updaten van mijn navikaart. Ik heb hierover zeer moeizaam contact gehad met een medewerker van bmw-ned.
De fout zit in mijn bmw account en dat moet eerst worden aangepast voordat ik een nieuwe bundel kan kopen. De medewerker zou daar een ticket(?) voor aanmaken en dan zou ik bericht krijgen. Dit is inmiddels een paar maanden geleden en er gebeurt niets. Paar weken geleden maar weer eens het contactformulier ingevuld met het probleem met de naam van de bewuste medewerker erbij. Helemaal geen reactie op gekregen, werkelijk tenenkrommend.
Is er iemand op het forum die mij behulpzaam kan zijn? Ingang bij bmw ofzo?
Ik weet dat er elders kaarten te koop zijn maar wil het liever via bmw.
Ik heb een probleem met het updaten van mijn navikaart. Ik heb hierover zeer moeizaam contact gehad met een medewerker van bmw-ned.
De fout zit in mijn bmw account en dat moet eerst worden aangepast voordat ik een nieuwe bundel kan kopen. De medewerker zou daar een ticket(?) voor aanmaken en dan zou ik bericht krijgen. Dit is inmiddels een paar maanden geleden en er gebeurt niets. Paar weken geleden maar weer eens het contactformulier ingevuld met het probleem met de naam van de bewuste medewerker erbij. Helemaal geen reactie op gekregen, werkelijk tenenkrommend.
Is er iemand op het forum die mij behulpzaam kan zijn? Ingang bij bmw ofzo?
Ik weet dat er elders kaarten te koop zijn maar wil het liever via bmw.