BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Linker buitenspiegel klapt niet meer in en is ook niet te verstellen ( soms een beetje)

Forum voor alle F30 serie vanaf vanaf 2012 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
sorbonne
Neutraal
Posts: 1
Joined: 08 Mar 2024 14:32
Type Auto: bmw 320d

Linker buitenspiegel klapt niet meer in en is ook niet te verstellen ( soms een beetje)

Post by sorbonne »

Hallo aan allen,

Sedert gisteren werkt opeens mijn linker buitenspiegel niet meer. Inklappen doet hij niet meer. Reeds handmatig geprobeerd en dan springt hij in de meest onmogelijke standen. Afstellen lukt ook niet meer alhoewel gisteren na 10tal keer proberen deed hij het wel een beetje?

Waar zou het probleem kunnen en zitten en hoe kan ik dit oplossen. Weet niet waar en welke zekeringen het zijn in een bmw320d bj 2019 .

Wat ik vooral raar vind was dat hij het een beetje deed, en dan niks meer.
Kan je zoiets makkelijk open krijgen? of de deurbekleding? Ben wel een leek in zulke zaken.

Mvg,
Kurt
Post Reply

Return to “2012+ (F30, F31, F34, F35)”