BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Koelvloeistof

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Walmakim
Neutraal
Type Auto: 530e

Koelvloeistof

Post by Walmakim »

Dag allemaal,

Ik rijd in een 530e 2018.

Vandaag kreeg ik de melding om de koelvloeistof aan te vullen. Even gekeken en er zit bijna niets meer in. Ik kon de kleur van de koelvloeistof ook niet zien, dus heb ik zelf iets geknutseld met daaraan een wattenstaafje.

Nu twijfel ik over de kleur: is het blauw of groen? Zie afbeelding.

Daarnaast heb ik blijkbaar twee koelvloeistof reservoirs? Zie afbeelding nr. 5 en 6.

De grote reservoir (kleur blauw/groen?) is dus leeg (afbeelding nr. 5). En de kleine zit vol, maar heeft geen kleur. Wat is deze laatste dan precies?

Anderhalf jaar geleden is alles vokr het laatst gedaan, weet niet of ze toen ook de koelvloeistof hebben gedaan.

Kan iemand mij op weg helpen a.u.b.?
[ external image ]

[ external image ]

Goos
Neutraal
Type Auto: bmw 5 serie g30 540i xdrive

Re: Koelvloeistof

Post by Goos »

Origineel is de kleur groen, bij de dealer kan je antivries halen om het grotr reservoir bij te vullen.
Gr Goos
Post Reply

Return to “2017+ (G30,G31,G38)”