BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Alleen subwoofer vervangen (upgrade?)

Forum voor alle E9X serie vanaf vanaf 2006 tot 2012.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
eznail
Neutraal
Type Auto: E90

Alleen subwoofer vervangen (upgrade?)

Post by eznail »

Hallo allemaal,

Ik heb een BMW E90 320i recentelijk aangeschaft. zeer goedkoop, met een hoge km-stand.
Het is volgens mij het Base audio systeem, ik heb niet de tweeters bij de spiegelkapjes.

Nu is volgens mij mijn subwoofer(s) kapot, zelfs bij zeer laag volume klinkt de bas zeer distorted en slecht.
Is het mogelijk om alleen de subwoofers te vervangen door een betere after market variant?
Ik heb dus het base audio systeem met de base head unit (staat BMW professional bij?) en als het goed is, is er dus ook geen amp aanwezig.
Als ik de subwoofers vervang met een betere aftermarket variant, zal die dan beter klinken, of zou dat geen verschil maken aangezien ik niet de headunit vervang en geen amp toevoeg?

Overigens zie ik door de bomen het bos niet meer, Ik weet niet welke Ohm variant ik moet hebben voor het base systeem. Heeft iemand aanbevelingen voor een aftermarket subwoofer voor het base audiosysteem?

Alvast heel erg bedankt!
Post Reply

Return to “2006 - 2012 (E90, E91, E92, E93)”