BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Even voorstellen

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
MKV1203
Neutraal
Type Auto: BMW E46 316 ti Compact

Even voorstellen

Post by MKV1203 »

Goedemiddag,
Ik ben Marco, 52 jaar en woonachtig in Nieuwegein.
Samen met mijn inmiddels ex-partner hebben wij een destijds nieuw geleverde Topazblauwe E46 316ti Compact uit 2001 met inmiddels bijna 270.000 km. Nog steeds de eerste motor en eerste versnellingsbak. Deze auto is altijd door Hans Severs BMW onderhouden en daarom rijdt deze auto nog. Onze zoon is nu de trotse berijder en is er zuinig op.
Een tijdje geleden kwam ik een bijna identieke auto tegen maar wel een stuk minder compleet dan bovengenoemde auto. Dit exemplaar uit 2001 heeft slechts 118.000 km gereden (NAP gecheckt) en was eigenlijk bedoeld als donorauto. De auto verkeerde in een best wel nette staat dus heb ik besloten deze weer op de weg te gaan brengen. Ik ben ondertussen drukdoende maar het einde van de werkzaamheden nadert. Op deze manier leer ik veel over de techniek van een E46 en kan ik straks reparaties zelf uitvoeren aan beide auto's want dealeronderhoud is best prijzig.
Als ik vragen heb dan kunnen jullie mij hopelijk met raad en daad bijstaan.
Hartelijke groet,
Marco
Post Reply

Return to “Stel je even voor”