BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

E36 318i (m43b18) koelvloeistoflekkage

Forum voor alle E36 series van 1991 tot 1999.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
gosse E36
Neutraal
Type Auto: Bmw e36 318i cabrio

E36 318i (m43b18) koelvloeistoflekkage

Post by gosse E36 »

Ik heb recentelijk de thermostaat vervangen en na de 1x niet helemaal ontlucht te hebben was na de 2e poging alles op orde. Nu rij ik er al weer een paar weken mee en merk ik dat ik zelfs na kleine ritjes (4km) echt een halve liter koelvloeistof kwijt ben en ookal rij ik grotere afstanden het niveau staat vrijwel altijd leeg maar toch heb ik geen overhitting? Ik zie onder de radiator niks en bij de slangen ook niets. Ik vrees scheur in kop of koppakking maar de auto loopt nog soepel en vertoont naast koelvloeistof verlies geen andere symptonen van een kapotte koppakking o.i.d. dus heeft iemand tips waar ik goed naar moet kijken? (Verlies gebeurt alleen bij rijden als de auto een paar dagen staat daalt niveau niet)
Post Reply

Return to “1991 - 1999 (E36)”