Page 1 of 1

Gestolen (al 2x): stuur, dashboard, i-drive controller en navigatiescherm

Posted: 23 Feb 2026 20:00
by Peter-BMW
Voor de 2e keer in ruim een jaar tijd zijn het stuur, dashboard, i-drive controller en navigatiescherm uit mijn 440i (2018) m-uitvoering gestolen. Vreselijk balen natuurlijk: schade, onveilig gevoel en maar afwachten hoe alles wordt gerepareerd.

Bij beide inbraken is het alarm (SCM 3, elk jaar goedgekeurd) helemaal niet afgegaan.

Mijn vraag is: welke beveiliging of andere acties gebruiken jullie om diefstal te voorkomen?

Ik heb een beveiligingscamera (dader vol in beeld - niet herkenbaar), grote lamp op de auto staan en sleutel in metalen doosje liggen.
[ external image ]

Re: Gestolen (al 2x): stuur, dashboard, i-drive controller en navigatiescherm

Posted: 01 Mar 2026 05:16
by Deleted User 14548
Grrrr om gek van te worden zeg dit, zal wel lastig worden om dit tegen te gaan (jammer genoeg).